וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם אריאל: "בצהריים היינו בממ"ד, אני לא מאמין שבכלל שיחקנו כדורסל"

עודכן לאחרונה: 6.12.2023 / 9:36

מכבי עירוני רמת גן גברה על הרכב הטלאים של הפועל ירושלים 73:79 וטיפסה למאזן 0:2 בליגת העל. הישראלי הבולט פירגן למנהל היריבה עדי כהן סבן שחזר לשחק: "כשהוא יצא, עמדתי ומחאתי לו כפיים"

שחקן עירוני רמת גן אדם אריאל. דני מרון
"כדורסל נותן רגע של שפיות לאנשים שצופים בנו". אריאל/דני מרון

בערב רגיל, ניצחון של מכבי עירוני רמת גן על הפועל ירושלים היה עשוי להפוך לסנסציית העונה, אבל אתמול (שלישי) לא היה שום דבר רגיל באולם זיסמן ויעיד על כך הסיכום מפי גבי צ'אצ'אשוילי: "אנחנו לא אוהבים להפסיד, אבל מרוצים מהדרך שבה הופענו. נלחמנו ולא ויתרנו במשך 40 דקות. אני מקווה שביום חמישי ננצח את הפועל עפולה".

רמת גן ניצחה 73:79 ועלתה למאזן 0:2, בעוד לירושלים זה היה הפסד הבכורה במשחק הבכורה, אחרי שהופיעה ללא המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' ושבעת הזרים שנשארו בבלגרד. ג'יי.פי טוקוטו הצטיין עם 23 נקודות, ואדם אריאל שקלע 12 מול האקסית אמר: "ידענו שלא יהיה קל. הייתי כבר במצב דומה בירושלים, והכי כיף לשחק ככה, כי יש לך הרבה חופש".

"זה היה מבחן טוב בשבילנו", הוסיף אריאל. "היינו יכולים להיקלע לכדור שלג ולהתעסק בעצמנו ולשאול למה זה לא הולך לנו קל. יש לנו המון מה ללמוד מהמשחק הזה. אני לא מאמין שאנחנו משחקים כדורסל, אחרי שהיינו בממ"ד בצהריים. הכדורסל נותן רגע של שפיות לאנשים שצופים בנו, ומאפשר לכולנו לצאת קצת מהאבל".

גם המאמן המנצח שמוליק ברנר היה מעט אמביוולנטי במבט לאחור: "זה היה משחק הבית הראשון שלנו בחזרה לליגת העל. רצינו את זה מאוד ואנחנו שמחים עם התוצאה, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה. הרגשתי שאנחנו צריכים להיות הרבה יותר טובים וחזקים מנטלית. ברגעים מסוימים הגבנו פחות מהר כקבוצה, וזה פגע בנו".

ירושלים, שהציבה את עוזר המאמן שי אולארצ'יק על הקווים, נשענה על הישראלים מהסגל ה"מקורי" שלה. אור קורנליוס בלט עם 23 נקודות ב-37 דקות, ויובל זוסמן מילא את השורה הסטטיסטית שלו לטוב ולרע ב-11 נקודות, 8 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 4 חטיפות ו-10 איבודי כדור.

שחקן הפועל ירושלים עוז בלייזר, מול שחקן עירוני רמת גן כרם משעור. דני מרון
ערב מוזר. בלייזר מול משעור/דני מרון

מי שאיים לגנוב את ההצגה היה מנהל הקבוצה, עדי כהן סבן, שסיים עם 6 נקודות, 4 אסיסטים ו-5 עבירות ב-18 דקות, יותר משנה לאחר שפרש מכדורסל. "לא האמנתי שהוא יכול לסחוב כל כך הרבה זמן על הפרקט. כשהוא יצא, מחאתי לו כפיים", פירגן לו אריאל.

צ'אצ'אשוילי (9 נקודות ו-9 ריבאונדים) תיאר את המצב בקבוצה: "יש לנו הרבה תירוצים לתת, אבל לא ראינו את עצמנו כאנדרדוג, ולא ראינו את המשחק ככזה שנובס בו. הסיטואציה מורכבת, ואנחנו הישראלים מבינים את הזרים. שיחקתי כזר בגרמניה, ואני לא יודע איך הייתי מגיב אם חלילה היה קורה שם דבר כזה. אנחנו מקווים שנוכל להתאחד ב-100 אחוזים כמה שיותר מהר. יש לנו קבוצה מיוחדת, ואנחנו רוצים לנצח. כל מי שכאן, עושה מעל ומעבר".

אולארצ'יק הודה כי "קצת התרגשתי בהתחלה, אבל זה עבר לי מהר מאוד. אנחנו במצב ייחודי, וכל אחד צריך לעשות את ההתאמות שלו. אני מכיר את עדי כהן סבן מחטיבת הביניים, ואני לא חושב שכל איש צוות או מנהל היה מסכים לדבר הזה".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully