וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מאוכזבת: "הניצחון היה ביד, אסור היה לאבד אותו"

6.12.2023 / 8:04

רצף הניצחונות נקטע בתיקו נגד הפועל פ"ת. סרדל חש כיווץ ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר להפועל ירושלים, לוי הסביר את החילופים

תקציר: הפועל חיפה - הפועל פתח תקוה 1:1/ספורט1

אכזבה בהפועל חיפה אחרי התיקו 1:1 מול הפועל פתח תקוה אתמול (שלישי). בקבוצה רצו מאוד להמשיך במסלול הניצחונות, אבל איבדו יתרון והסתפקו בנקודה. האדומים יישארו במקום השני (כשלמכבי חיפה יהיה משחק חסר) בתום המחזור אך מרגישים שפספסו שתי נקודות יקרות מאוד במאבק על הפלייאוף העליון. "המאבק יהיה עד הסוף ובטח ששתי נקודות כאלה, שכבר היו אצלנו ביד, זה משהו שאסור להפסיד". אמר שחקן בקבוצה "היינו חייבים לדעת לשמור על התוצאה".

בקבוצה תהו לגב החילוף המרובע של רוני לוי, שבדקה ה-69 הוציא את גיא מלמד ולירן סרדל שהצתטיינו, וכן את תומר יוספי ופליפה סנטוס, דבר שבפועל גרם ליכולת לרדת. המאמן הסביר שהרגיש שאותם שחקנים כבר עומדים בפני סכנת פציעות וכן שהקבוצה החלה ללכת אחורה ורצה לשנות את המומנטום. סרדל גם חש כיווץ בשריר ובהפועל חיפה מקווים שיהיה כשיר למשחק נגד הפועל ירושלים.

לוי כעס מאוד על אורן ביטון בסוף המשחק ואף נראה מסנן לעברו מילים קשות, זאת אחרי שהמגן השמאלי החליט לעשות תרגיל בכדור חופשי בעמדה טובה מאוד לפני הסיום. "לא הייתי צריך להתרגז ככה ואני מתנצל", אמר לוי, " מה היה התרגיל? גם אני לא יודע". אגב ביטון ייעדר מהדרבי החיפאי אחרי שהפך לשחקן הראשון העונה בליגת העל שמגיע לחמישה כרטיסים צהובים.

מוחמד קמארה הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
ספג אדום שהרגיז מאוד את אנשי הקבוצה. קמארה/מאור אלקסלסי

מי שספג ביקורות קשות הוא מוחמד קמארה. בקבוצה מאוד לא אהבו את העבירה של החלוץ הליברי שזיכתה אותו באדום וישוחחו איתו. קמארה ידוע במזג הם שלו ובקבוצה יבהירו לו שאם הוא לא יפסיק להתעסק בדברים הללו יחול פיחות משמעותי בגלל שהקבוצה לא יכולה להרשות לעצמה להישאר בחיסרון מספרי. לירן סרדל וגיא מלמד זכו למחמאות גדולות כמו גם ג'ורג' דיבה ופרנן מאיימבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully