וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלינו: "מכבי חיפה? נדפקנו, נצטרך לעשות רוטציות"

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 20:19

מאמן ויאריאל התלונן על העומס הגדול לקראת המשחק בליגה האירופית (ד', 22:00, ספורט3): "אנחנו משחקים כל 3 ימים, אין לנו זמן לנוח"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

מכבי חיפה תערוך מחר (רביעי, 22:00, ספורט3) את משחק ההשלמה שלה בשלב הבתים של הליגה האירופית, כשתתארח אצל ויאריאל. הירוקים מגיעים אחרי ה-0:1 הדחוק על הפועל באר שבע, בתקווה לחולל הפתעה גדולה, ובידיעה שהמשחק המכריע על המקום השלישי בבית ו', המוביל לשלבי הנוקאאוט של הקונפרנס ליג, בכל מקרה יהיה בשבוע הבא מול פנאתינייקוס. הספרדים הבטיחו את העלייה, כאשר נותר להם רק המאבק על המקום הראשון עם ראן, מקום אותו הם ישיגו אם ינצחו את חיפה ולא יפסידו לראן במחזור הסיום.

מרסליניו מאמן ויאריאל. GettyImages
התלונן על העומס. מרסלינו/GettyImages

מרסלינו, המאמן החדש ישן של ויאריאל, התייחס למשחק מול מכבי חיפה ובעיקר דיבר על עומס המשחקים של קבוצתו בעקבות המשחק הזה. "האמת היא שנדפקנו", אמר מרסליניו במסע"ת, "נראה מה יהיה באימון ואגיע למסקנות. נצטרך להעריך את הסיכונים שאנחנו יכולים לקחת".

"יש לנו רק שלושה ימי מנוחה בין משחק למשחק", הוסיף מרסלינו, "אחרי מכבי חיפה נשחק בליגה ביום שבת, בקושי יהיה לנו זמן לנוח ונצטרך לאושש את הקבוצה ולחשוב על המשחק מול סוסיאדד. יש עמדות שבהן נהיה חייבים לערוך רוטציות, יש לנו גם הרבה פצועים ואילוצים. יש את מה שאנחנו רוצים ויש את מה שאנחנו יכולים לעשות".

על המפגש הקודם עם מכבי חיפה, שבו ויאריאל בקושי ניצחה בקפריסין: "נצטרך לשחק טוב יותר ולהיות יותר תחרותיים. נצטרך למנוע מהיריבה לייצר מצבים כפי שהם ייצרו שם. נצטרך גם ליצור יותר מצבים".

עוד בוואלה!

צ'ארון שרי חזר להולנד בגלל בעיה אישית, לא יהיה בסגל לוויאריאל

לכתבה המלאה

ביום חמישי הבא מכבי חיפה תשחק בחוץ מול פנאתינייקוס בליגה האירופית (19:45, ספורט4), במשחקה האחרון בשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully