וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני משפחתו של אביב אליהו ז"ל ביקרו באימון בית"ר ירושלים

5.12.2023 / 13:18

בנו, אביו ואחיו של מנהל האבטחה שנרצח במסיבת נובה שוחחו עם השחקנים טרם האסיפה. לפני הדרבי: שלל מחוות באצטדיון טדי

משפחת אילוז באימון בית"ר ירושלים/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

אורחי כבוד הגיעו הבוקר (שלישי) לאימון המסכם של בית"ר ירושלים לפני הדרבי - משפחתו של אביב אליהו ז"ל, שנפל בקרב בתור מנהל האבטחה של מסיבת "נובה", בה נרצחו מאות מבלים. אל מתחם האימונים בבית וגן הגיע אביו של אביב, סיני, ביחד עם בנו של אביב, עדי, ולצידם ינאי אליהו, אחיו, אשר היה מהניצולים במסיבה. השלושה נכנסו לפני האסיפה על מנת לדבר עם שחקני הקבוצה, לספר קצת על אביב וניסו לשמח את עדי הקטן.

לאחר האסיפה ולפני תחילת האימון, שיחקו השחקנים עם המשפחה, הצטלמו, חתמו וכמובן ניחמו אותם על האובדן הגדול. ינאי, שגם פוקד את היציע המזרחי לאורך שנים, ביקש מהשחקנים ניצחון מחר בדרבי, וסיפר על הגבורה של אחיו שנפל בקרב לא לפני שנלחם במחבלים בצורה מעוררת הערצה.

משפחת אליהו באימון בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
משפחת אליהו באימון בית"ר ירושלים/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

לפני המשחק מחר, תערוך בית"ר ירושלים טקס זכרון והוקרה לנרצחי והרוגי מלחמת חרבות ברזל. השחקנים אף יחזיקו שלט עליו כתוב 'עם ישראל חי'. היציע המזרחי יואר עם תמונות האוהדים שלנו ושמותיהם יוקראו באצטדיון שהוא לנצח יהיה הבית שלהם. כמו כן, ביציע יהיו דגלי ישראל ובית"ר בגודל ענק כדי לתת את הכבוד הראוי לאוהדינו. עוד לפני המשחק יוקרן סרטון בו השתתפו שלוש משפחות שסיפרו על אהבת הבנים למועדון, ויוקרן גם במחצית המשחק בטלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully