וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שהשחקנים לא לבשו את האימוניות, מכבי חיפה לא תיענש

4.12.2023 / 15:45

לפי ההסכם, קבוצות ליגת העל מחוייבות להתחמם עם אימוניות של מותג האופנה "מאניה". על אף שסירבו ללבוש אותן כאות הזדהות עם צ'ארון שרי, שבחברה החליטו לסיים את ההתקשרות איתו מכיוון שלא הניף שלט לשחרור החטופים, במנהלת יסתפקו באזהרה

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

פרשת השלט והזרים של מכבי חיפה הגיעה לסיומה, אך כעת מתברר שאקט אחר של השחקנים הירוקים שנעשה בעקבות השלכות אותה פרשה, כמעט הוביל לכך שהמועדון ייקנס על ידי מנהלת הליגות.

לפי ההסכם עם המנהלת, כל שחקני קבוצות ליגת העל מחוייבים להתחמם במשחקי הליגה עם אימוניות שעליהן מתנוסס הלוגו של מותג האופנה "מאניה ג'ינס". כזכור, במותג האופנה יצאו כנגד הפרזנטור שלהם צ'ארון שרי, הקשר ההולנדי של מכבי חיפה. במותג האופנה הודיעו שהם מתנערים משרי בעקבות העבודה שלא החזיק את השלט שקורא לשחרור החטופים. בשל כך, אתמול (שני) לפני המשחק נגד הפועל באר שבע, החליטו שחקני מכבי חיפה שלא ללבוש את האימוניות הממותגות כאות הזדהות עם שרי - פעולה שנעשתה באישור המועדון.

שחקני מכבי חיפה בחימום. מאור אלקסלסי
הפעולה נעשתה באישור המועדון, אך האם הם יתעקשו להמשיך? שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

במנהלת ישגרו למכבי חיפה מכתב בנושא בהמשך, אך לאחר שיחה בין כל הצדדים הוחלט לוותר לירוקים ולא להשית קנס, שכן מדובר במקרה ראשון ובשל הנסיבות סביבו, ועל כן במנהלת יסתפקו באזהרה בלבד.

במכבי חיפה לא יודעים להגיד האם השחקנים יתעקשו גם במשחקים הבאים שלא להתחמם עם האימוניות, כשבמקרה כזה המנהלת כבר צפויה לקנוס את המועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully