וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקח של הפועל ירושלים לקראת הדרבי: להפסיק "לחלק מתנות"

4.12.2023 / 8:27

ממכבי ת"א זיו אריה לא תכנן לקחת נקודות, אבל בקרב התחתית מול האנטיתזה, בית"ר, הוא מקווה להתגבר על המחסום הפסיכולוגי

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 בחוץ על הפועל ירושלים/ספורט1

בתכנון העבודה של זיו אריה לשלושת המשחקים בשבוע הזה, באיזשהו מקום המשחק מול מכבי תל אביב נספר ככזה שאמורים לצאת ממנו ללא נקודות. אפשר היה לראות זאת גם על ההרכב והקרדיט שנתן לשחקנים. יחד עם זאת, כמו שאמר מאמן הפועל ירושלים בעצמו בסיום: "כשמובילים על מכבי תל אביב, אתה לא רוצה לחלק להם מתנות", והתייחס לשערים הקלים שהקבוצה ספגה. גם שחקנים אמרו בסיום: "כל הטעויות והגולים הכי קלים שאנחנו סופגים זה כמעט תמיד נגד מכבי תל אביב, חבל, לפחות היינו מסיימים בתיקו".

אבל מכבי תל אביב כבר היסטוריה וביום רביעי יש דרבי ירושלמי, שהוא הרבה מעבר לעוד משחק. בנוסף, אמנם אנחנו רק במחזור השישי, אך שתי הקבוצות מהבירה עם שתי נקודות ומתחילות לתקוע יתד בתחתית, בניגוד גמור לתכניות בתחילת העונה.

הפועל ובית"ר הן מקצועית אנטיתזה אחת לשניה. הפועל ירושלים רעבה ועובדת, אך חסרה שחקני הכרעה, לבית"ר יש כאלה, אך הם מעדיפים ללכת ופחות לרוץ, ולשני המאמנים יש כאב ראש גדול לקראת המפגש.

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בדרבי הוא יקווה שהמחסום הפסיכולוגי יישבר. זיו אריה/ברני ארדוב

בית"ר הספיקה לנצח שני משחקים, אך שילמה במינוס 4 על התנהגות האוהדים. הפועל עם 0 נצחונות העונה וממשחק למשחק המחסום הופך לפסיכולוגי. האמת? גם בלי קהל, דרבי מסקרן מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully