וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק צריכים "ביטחון": הכוכבים המסופסלים של דגו סידרו "ניצחון קריטי"

4.12.2023 / 7:50

דין דוד? "קשה לעצירה כל עוד יש לו גב". רפאלוב? "אין טאץ' כזה". שני השחקנים הבכירים שממעטים לשחק לאחרונה מנעו נקודת אל חזור במאבק האליפות ונתנו חומר למחשבה למאמן. גם ג'אבר סחט מחמאות. גולדברג ושואו לא צפויים להיות כשירים מול ויאריאל

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

1. בהיעדר קהל באצטדיון, היה ניתן לשמוע היטב את אנחת הרווחה של אנשי מכבי חיפה עם שריקת הסיום אמש (ראשון) למשחק מול הפועל באר שבע. דקות קודם לכן, טעות של הירוקים העמידה את רותם חטואל במצב של אחד על אחד מול שריף כיוף ומסאי דגו ואנשי הצוות המקצועי החסירו פעימה. למזלם, חטואל בעט מעל המסגרת ועד הסיום מבצע משולש של צ'ארון שרי, ליאור רפאלוב ודין דוד סידר שער ניצחון שהחזיר הרבה חמצן לריאות של דגו.

"זה היה ניצחון קריטי לעונה הזאת", בטוח אחד השחקנים בקבוצה, "נכון שזה רק מחזור שישי, אבל אם היה נפתח פער משמעותי ממכבי תל אביב, היה קשה לנו לחזור ממנו כי הלחץ היה מדבר. זה שער שנותן לא רק שלוש נקודות, אלא גם הרבה ביטחון ודחיפה להמשך הליגה".

בקבוצה החמיאו לליאור רפאלוב שנכנס רק בדקה ה-89 אך בניגוד ללא מעט שחקנים בגיל ומעמדו שהיו עולים לדשא בחוסר חשק, נכנס עם המון אמביציה ובסוף גם בישל בטאצ' אופייני. "ליאור לא עושה פרצופים, הוא עובד קשה וברגע שאומרים לו להיכנס, הוא נותן הכל", החמיאו במועדון, "גם היום אין הרבה שחקנים בכדורגל הישראלי שהיו מוסרים עם טאצ' כזה - ועוד בדקה כזו".

דין דוד חוגג עם ליאור רפאלוב מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
טאץ' אופייני, סיומת נאה. דוד ורפאלוב חוגגים עם סונדגרן/מאור אלקסלסי

2. רבות דובר בתקופה האחרונה על הירידה הדרמטית במעמד של דין דוד. החלוץ שרשם מספרים יפים בשתי העונות הראשונות במכבי חיפה איבד ממעמדו אצל מסאי דגו, שמעניק לפרנזי פיירו אשראי בלתי נגמר בהרכב ומעדיף את עילאי חג'ג' וענאן חלאילי בכנפיים. אתמול דוד אפילו לא התחמם עד הדקה ה-72 ושוב היה נראה שדגו מייבש אותו. אלא שאז דוד קם להתחמם ואחרי ארבע דקות בלבד מצא את עצמו כבר על כר הדשא.

בהזדמנות הראשונה דוד מצא את הרשת, אבל מעמדת נבדל. בסופו של דבר הוא הצליח לכבוש את שער הניצחון ברגע קריטי. בחיפה משוכנעים שכעת הוא יקבל הרבה יותר קרדיט שכן ידוע גם בחיפה שהיכולת שלו נשענת על האמון מהמערכת. "דין שחקן של ביטחון", אמר אחד מחבריו לקבוצה. "כשהוא מרגיש ביטחון, קשה לעצור אותו".

גם מחמוד ג'אבר סחט מחמאות. הקשר שספג ביקורת על יכולתו העונה, הציג את משחקו הטוב ביותר זה תקופה ארוכה. ג'אבר תוכנן בכל מקרה לצאת בסביבות הדקה ה-60 בגלל ששיחק משחק מלא מול ראן ובחיפה רצו לחלק עומסים - ובכל זאת לא מעט גבות הורמו וביקורות נשמעו על החילוף הראשון של דגו, כאשר גם ג'אבר וגם ענאן חלאילי יצאו למרות שהיו מהמצטיינים על הדשא.

דגו הסביר בסוף המשחק שחלאילי נחלש במחצית השנייה ולכן הוחלף, בעוד ג'אבר כאמור יצא כחלק מהניסיון לנהל עומסים. בעוד החילוף הראשון לא צלח ואף גרם לחיפה להיראות פחות טוב, החילופים של רפאלוב ודוד כאמור הביאו את הניצחון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
נגלת החילופים השנייה הצילה אותו. דגו/מאור אלקסלסי

3. לקבוצה מצפים שוב ימים מאתגרים. ביום שלישי הם ייצאו לספרד לקראת המשחק נגד ויאריאל למחרת.
שון גולדברג ושואו לא צפויים להיות כשירים ובמועדון ימשיכו במאמצים להכין אותם למשחקים הבאים.

במועדון היו מרוצים מכך שפרשת השלט הגיעה אתמול לסיומה לאחר שכל הזרים לקחו חלק פעיל בטקס למען החטופים. גם ברשתות החברתיות נראה היה שהקהל שם את הפרשה מאחור. ובכל זאת, על הפחד שחשים הזרים היה ניתן ללמוד מרגע ביזארי אמש, כשאזעקות של כיבוי אש הופעלו בטעות במגרש, מה שגרם לצ'ארון שרי לרוץ לעבר הספסל במחשבה שמדובר באזעקה המתריעה בפני שיגור טילים. בספסל הרגיע את שרי, בעוד פייר קורנו רץ לעבר השופט רועי ריינשרייבר בניסיון להבין אם מדובר באזעקה, והתבשר שמדובר בהתראת שווא.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully