וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר הגיע לישראל לטיפול בעינו הפצועה: "התלונן על אובדן ראייה חלקי"

3.12.2023 / 12:17

פנרבחצ'ה יצאה בהודעה חריפה אחרי האירועים ופציעתו של מדר מחפץ שנזרק עליו מהיציע: "מגנים את האוהדים המתפרעים, ואת השופטים שלא הפסיקו את המשחק". ההערכה: מדר יהיה כשיר למשחקי המחזור הכפול של פנרבחצ'ה ביורוליג השבוע

ים מדר, שחקן פנרבחצ'ה נפגע מחפץ שהושלך/טוויטר

דרמה גדולה נרשמה אתמול (שבת) בליגה הטורקית, כשהמשחק החם בין בשיקטאש לפנרבחצ'ה הופסק אחרי שמטבע שנזרק מהיציע של אוהדי בשיקטאש פגע בראשו של ים מדר ופצע אותו. הגארד הישראלי ירד לחדר ההלבשה לצורך טיפול, שב לספסל עם תפרים מעל עינו, והמשחק חודש. עם זאת, הפגיעה אינה קלה, מדר התלונן שראייתו נפגעה, והוא נחת בישראל לטיפולים. ההערכה היא שלא מדובר בפציעה חמורה, ורוב הסיכויים שמדר יהיה כשיר למשחקי המחזור הכפול של פנרבחצ'ה ביורוליג - ביום רביעי בוויטוריה וביום שישי בברצלונה.

הפציעה גרמה לסערה בטורקיה, והיום (ראשון) פנרבחצ'ה הוציאה הודעה חריפה:

"כידוע, במחצית הראשונה של המשחק שערכה הקבוצה אתמול, אחד מהחפצים הרבים שנזרקו מיציעי המארחת פגע בראשו של הספורטאי שלנו ים מדר. השחקן שלנו, שנאלץ לרדת לטיפול לחדר ההלבשה, המשיך לשחק במחצית השנייה של המשחק לאחר התערבות הצוות הרפואי שלנו ובעקבות רצונו העז לעשות זאת.

"לאחר המשחק השחקן שלנו התלונן על אובדן ראייה חלקי. מצבו של ים מדר יתברר בעקבות בדיקות נוספות. אנו מאחלים לשחקן שלנו להבריא במהרה ומקווים שהוא יחלים בהקדם האפשרי.

"מלבד קללות בכל רגע של המשחק, נזרקו אינספור חפצים מהיציע, שיצרו אווירה שאיימה על בריאותם של כל הפרטים במגרש. אנו מגנים את אלו שיצרו את האווירה הזו ואת השופטים שהמשיכו את המשחק למרות שזה הגיע לנקודה שבה אחד השחקנים שלנו נפצע.

"אנחנו דורשים מכל המוסדות, במיוחד מהתאחדות הכדורסל הטורקית, שאחריותה העיקרית היא להבטיח שאירועים כאלו לא יקרו במגרשי ספורט ואם כן, הם מסתיימים לאלתר - את זיהוי האדם שגרם לסביבה זו והטלת העונשים הנדרשים. אנו מצפים שהאמצעים המחמירים ביותר יינקטו וייושמו כדי למנוע אירועים מבישים דומים".

"ים מדר יכול היה לאבד את העין היום", זעם אתמול המאמן דימיטריס איטודיס. "צריך לזהות את האנשים שגרמו לזה במצלמות ולהכניס אותם בכלא. אי אפשר לדבר רק על כדורסל כרגע. השחקן שלי נפצע וירד לחדרי ההלבשה, היינו זקוקים לו".

המשחק היה חם עוד לפני התקרית הקשה. אוהדי בשיקטאש זרקו חפצים שוב ושוב, אנשי המועדון ביקשו מהם לחדול - אולם ברבע השני אחד החפצים פגע במדר, והוא דימם מעל עינו. לבסוף, אחרי שסיים עם 5 נקודות ב-23 דקות, הפסידה פנר 68:64.

איטודיס הוסיף ואמר: "האם בשיקטאש יכול לעשות את זה ביורוקאפ? לא. זו סובלנות שמופיעה רק בליגה הטורקית. זה לא מקובל. אנחנו יכולים למנוע את זה, אנחנו לא יכולים להגיד מה אנחנו יכולים לעשות. יש פה טרור. אני מכבד את בשיקטאש, הם קבוצה נהדרת, אבל האם הם יצליחו לעשות את זה ביורוקאפ במשחק הבא שלהם? לפנרבחצ'ה, גלאטסראיי ובשיקטאש יש אוהדים מצוינים, אבל צריך להימנע מטרור".

עוד בוואלה!

צפו: ים מדר נפצע בפניו מחפץ שנזרק על ידי אוהדי בשיקטאש בדרבי

לכתבה המלאה

מדר ירד לקבל טיפול ושב לספסל

מנגד, המאמן המנצח דושאן אלימפייביץ' דווקא שיבח את האוהדים שלו: "אני גאה בקהל שלנו, הפעם האחרונה שמילאנו את האולם היתה לפני 10-12 שנה. היתה אווירה מדהימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully