וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוחצירה וסכנין מרוצים: "אין פוליטיקה, היה ברור שנרים את השלט"

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 9:36

החלוץ נכנס והביא לסכנין נקודה יקרה, וביטל את הטענה למתח בחדר ההלבשה. שני זרים הודיעו שיגיעו, ההנהלה הבטיחה לדראפיץ' שחליחל ואלמקייס יעברו בקרוב בבקרה

תקציר ה-1:1 של בני סכנין מול מכבי נתניה/ספורט1

רגשות מעורבים בבני סכנין אחרי התיקו אתמול (שבת) מול מכבי נתניה (1:1). בקבוצה חששו בתחילה מכך שהם מגיעים עם חיסורים רבים וללא הכנה אופטימלית אך בפועל הקבוצה של סלובודן דראפיץ' לא נפלה ממכבי נתניה והתחושה בקבוצה שהיה ניתן לנצל את העובדה שברוב המחצית השנייה סכנין הייתה ביתרון מספרי שהעמיד אותה במצב נוח לנצח. בקבוצה העבירו ביקורת על בסיל חורי. " זה היה אדום מיותר", אמר גורם במועדון, "אבל הוא צעיר ויש לו הרבה מוטיבציה, הוא צריך ללמוד כדי שזה לא יהפוך לאובר מוטיבציה".

יואל אבוחצירה, חלוץ בני סכנין. ברני ארדוב
יואל אבוחצירה, חלוץ בני סכנין/ברני ארדוב

מי שזכה למחמאות גדולות היה יואל אבוחצירה שנכנס כמחליף והצליח לכבוש כבר באחת מהנגיעות הראשונות שלו בכדור. "שמח שעזרתי לקבוצה בדקות שנכנסתי", אמר החלוץ, "בכל פעם שאכנס אעשה הכי טוב לקבוצה. חבל שלא ניצלנו את הדקות שהיינו ביתרון מספרי. שמח שלפחות לקחנו מפה את הנקודה".

על כך שאולי היה צריך להיכנס לפני כשהקבוצה הייתה ביתרון מספרי אמר: "אני מתרכז בעצמי וכל שחקן בחדר ההלבשה יודע שיש הזדמנות בגלל החוסרים. סלובו דואג להזכיר את זה. מי שמקבל הזדמנות צריך לקחת את זה. היו כל מיני דיבורים בתקשורת על החוסרים שלנו אבל חדר ההלבשה מגובש ואוהב. הצוות הכניס לנו כל הזמן שאנחנו יכולים לעשות את זה. ראינו שבאנו ועשינו את זה".

על השאלה האם המצב מורכב יותר לשחקן יהודי בקבוצה ערבית אמר: "השאלה על חדר ההלבשה בזמן הזה חוזרת, אבל אין פוליטיקה בחדר ההלבשה. כל שחקן פה הוא חבר ואני מרגיש שכל אחד מהם יהיה בשבילי שנצטרך כולנו חברים. כולם ידעו שהם ירימו את השלט והיה מאוד מכובד, היה שקט, לא חשבנו לרגע שתהיה בעיה".

בקבוצה יכולים להיות מעודדים לאחר ששני זרים של הקבוצה העבירו מסר שיגיעו במהלך השבוע בחזרה לישראל. השניים, ראנגתו יאנגה וסטפן אומנגה, אמורים לנחות ובמועדון ציינו שזה קריטי להמשך המשחקים על מנת שיהיה סגל מספיק רחב.

במועדון הבטיחו למאמן סלובודן דראפיץ' שגם עבדאללה חליחל ועילאי אלמקייס יעברו בבקרת התקציבים ויוכלו לעמוד לרשותו. מי שלא יעמוד לרשות המאמן בחודשים הקרובים הוא אביב סלומון שיעבור ניתוח ברצועה הצולבת. בסכנין ישנה בעיה קשה בעמדת המגן השמאלי ובקבוצה ינסו בחודש ינואר להתחזק במגן שמאלי וכן בעמדת הבלם לאחר שמרטינוביץ לא צפוי להמשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully