וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נענתה לבקשתו של עופרי ארד ושחררה אותו לקייראט ללא תמורה

עודכן לאחרונה: 30.11.2023 / 11:01

הירוקים לא קיבלו תמורה כספית על הבלם שחתם רשמית בקייראט. פודגוראנו וקנדיל צפויים לפתוח מול ראן (19:45, ספורט2). רופא ופסיכולוג הקבוצה ליוו את משפחת צרפתי כשקיבלו את הבשורה על מותו של אופיר

תקציר: מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה 1:2/ספורט1

עופרי ארד נפרד אתמול (רביעי) ממכבי חיפה אחרי שחתם לשנתיים נוספות בקייראט, בשורותיה שיחק כמושאל. אף שהחזיק בחוזה והיה שייך לאלופה הישראלית, הירוקים החליטו להיענות לבקשתו ולאפשר לו לחתום בקזחים בהעברה חופשית וללא תמורה כספית. ארד היה נחשב לבורג מרכזי מאוד באליפות הראשונה של הירוקים וביסס את מעמדו כבלם מוביל בכדורגל הישראלי, אלא שבמהלך העונות האחרונות חל פיחות במעמדו עד שבחר לעזוב בהשאלה. ארד רשם עונה טובה בקייראט ואף זומן מחדש לסגל הנבחרת.

בחיפה השלימו את ההכנות למשחק הערב (חמישי, 19:45, ספורט2) מול ראן הצרפתית. הירוקים יודעים שהסיכויים לסיים במקום השני קלושים מאוד אך מקווים לרשום הערב הפתעה ולהמשיך להיאבק על המקום השלישי שמוביל לשלבי הנוקאאוט של הקונפרנס ליג. המאמן מסאי דגו נוטה לפתוח עם שלושה בלמים כשרמי גרשון ולורנצו שימיץ' ישחקו לצד עבדולאי סק. ההתלבטות הגדולה היא באגף ימין בין ענאן חלאילי למאור קנדיל, כשהנטייה היא לפתוח עם המגן הטבעי. בצד שמאל יהיה סוף פודגוראנו זה שיקבל את הקרדיט על כל הקו השמאלי.

עופרי ארד, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
קיבל אור ירוק. ארד/מאור אלקסלסי

במכבי חיפה הוציאו עימם למשחק בהונגריה את משפחות צרפתי ואנדרסון, ששני בניהם היו אוהדי הקבוצה ונחטפו לעזה. אתמול בשעות הערב קיבל מנכ"ל מכבי חיפה איציק עובדיה הודעה מהקונסוליה הישראלית בהונגריה על כך שהתקבל מידע לפיו אופיר צרפתי שנחטף מהמסיבה ברעים נרצח בעזה. לאחר מכן קיבלו בני המשפחה ששהו עם חיפה את ההודעה, כאשר רופא הקבוצה והפסיכולוג אלעד אשכנזי ליוו את ההורים בקבלת הבשורה. בני משפחת צרפתי כמובן טסו בחזרה לישראל ולא ינכחו במשחק הערב.

"מועדון כדורגל מכבי חיפה מרכין ראש עם היוודע דבר מותו של אוהד הקבוצה, אופיר צרפתי, שנחטף לעזה ב-7 באוקטובר", נכתב באתר הרשמי של האלופה. "לקראת המשחק מול ראן הוזמנו שתי משפחות של אוהדינו החטופים להצטרף לקבוצה למשחק בבודפשט. הוריו של אופיר, רחל וחנן, ומשפחה נוספת. זאת כדי לעמוד לצידם בימים הלא פשוטים שעוברים עליהם. שתי המשפחות היו חלק בלתי נפרד מהמשלחת ומכל פעילויות הקבוצה. לדאבון ליבנו, אמש הגיע לבית המלון נציג השגרירות ישראל בהונגריה, הקונסול, שמואל איתן, לבשר להורים את הבשורה המרה על מותו של אופיר. בשעות הקשות הללו, המועדון עטף את המשפחה, חיבק וניסה לחזק. מספר מאנשי הצוות של המועדון ליוו אותם. בשעה לא פשוטה זו, משפחת מכבי חיפה משתתפת בצערה של משפחת צרפתי ומייחלים שלא יידעו עוד צער. אופיר ישאר בליבנו לעד. יהי זכרו ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully