וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייזר: "הראש עם האנשים בארץ. למרות ההפסקה, התחברנו יותר כקבוצה"

הפועל ירושלים תנסה להשלים 0:3 ישראלי על נציגות מטורקיה כשתפגוש את גלאטסראיי בבוסניה. זוסמן: "יודעים מה רוצים מעצמנו"

תקציר: הפועל תל אביב - בשיקטאש 75:81/ספורט1

קשה לנתק בימים אלה את הפוליטיקה מהספורט. אחרי שהפועל תל אביב והפועל חולון הכניעו את בשיקטאש ובורסאספור, תעמוד הערב (חמישי, 20:30) משימה מיוחדת בפני הפועל ירושלים: היא "תתארח" בבניה לוקה שבבוסניה והרצגובינה אצל גלאטסראיי, ותוכל להשלים 0:3 ישראלי חלק בתוך יממה על היריבות מטורקיה - שהיו אמורות לארח אותן ולא היו יכולות לערוב לביטחונן.

באופן טבעי, החדשות מהארץ לא מפסיקות להעסיק את הקבוצות שנמצאות בחו"ל, והירושלמים שמחו לשמוע אמש על שחרורו מהשבי של אופיר אנגל (17), שגדל במחלקת הנוער של המועדון ושיחק בה עד לפני כשנה. "זה מרגש מאוד, ואני מקווה שהוא חזר בריא ושלם בגוף ובנפש", אמר יובל זוסמן.

"הראש שלנו עם האנשים בארץ, עם החיילים", הוסיף עוז בלייזר. "אנחנו מקווים שכל החטופים יחזרו הביתה בקרוב, ורוצים לנצח בשבילם". בנוגע למשחק עצמו סיפר הקפטן: "למרות ההפסקה, התחברנו יותר כקבוצה. אנחנו צריכים להיות אגרסיבים ולהגביל את הגארדים שלהם. אם נתרכז במי שאנחנו ונשחק יחד, אני מאמין שנביא תוצאה טובה".

שחקן הפועל ירושלים יובל זוסמן. קובי אליהו
"אנחנו צריכים להתייחס יותר לחוזקות שלנו בהגנה". זוסמן/קובי אליהו

זוסמן: "בשני המפגשים הקודמים עם גלאטסראיי (במחזור הראשון ובטורניר הכנה; א"ו), הסקור הגיע לאזור 90 נקודות ומעלה. אנחנו צריכים להתייחס יותר לחוזקות שלנו בהגנה, ויודעים מה אנחנו רוצים מעצמנו".

ירושלים מדורגת במקום השני בבית ז' עם מאזן 1:2, וניצחון יצמיד אותה לפאוק סלוניקי שכבר עומדת על 1:3 - בעוד גלאטסראיי ובנפיקה ליסבון יתייצבו על 3:1. הפסד יסבך את העניינים ויוביל את הישראלים והטורקים למאזן 2:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully