וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו הודיע שגרשון יפתח מול ראן: "היחיד שלא קיבל מה שהגיע לו"

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 21:12

מאמן מכבי חיפה החמיא לבלם הוותיק והתייחס גם לסערת השלט: "השחקנים הגיבו נכון, זה מאחורינו. מקווה שנחפה על חיסרון הקהל עם הרוח הישראלית" (חמישי, 19:45, ספורט2)

מחזור 5הסתיים30/11/2023
מכבי חיפה
    0
    • (29) טראייר
    • (48) גווירי
    • (90) רידר
    ראן
    תקציר: מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה 1:2/ספורט1

    אחרי דניאל סונדגרן שהגיע לבודפשט וחבר למכבי חיפה לקראת משחק הקבוצה מחר מול ראן (חמישי, 19:45, ספורט2), בצהריים נחת בהונגריה גם פייר קורנו שקיבל אישור להצטרף לקבוצה באיחור של יום.

    קורנו קיבל אישור לאחר ביום לאימונים בהונגריה מכיוון שטען שהוא חש לא טוב, אבל במכבי חיפה ציפו להגעתו לקראת האימון המסכם. הצרפתי הגיע כמתוכנן וביחד עם סונדגרן הם ייקחו חלק באימון המסכם וצפויים לשחק נגד הצרפתים. מי שהגיע להונגריה עוד קודם לכן וכבר השתתף באימון אתמול זהו שואו, שכזכור כלל לא חזר לארץ בשבוע שעבר ולא שיחק בשבת נגד הפועל פתח תקוה. במכבי חיפה מקווים שאחרי שיחות עם הזרים האחרים, שואו יבין שניתן להגיע בבטחה לארץ ויחזור עם הקבוצה ארצה לאחר המשחק.

    במכבי חיפה יערכו רוטציה כאשר לורנצו שימיץ' יפתח בהרכב וכך גם רמי גרשון, כנראה כחלק ממערך של שלושה בלמים. בצוות המקצועי יחליטו האם להעניק מנוחה לפייר קורנו או שמא לעלות איתו בהרכב. ההתלבטות היא האם לעלות עם ענאן חלאיילי על כל הקו הימני או עם מאור קנדיל. דין דוד יצטרף לפרנזי פיירו בהתקפה.

    רמי גרשון שחקן מכבי חיפה באימון. מכבי חיפה, אתר רשמי
    "מסאי לא עשה משהו חריג נגדי". רמי גרשון/אתר רשמי, מכבי חיפה

    מסאי דגו אמר במסיבת העיתונאים: "הם החליפו מאמן, זה מאמן שאימן בראן לפני שנתיים. במשחק האחרון מול ריימס הוא שינה מערך וצריך לראות אם יגיע ככה. נהיה מוכנים להכול. אנחנו יודעים שזה משחק מאוד חשוב נגד יריבה חזקה ואני סומך על השחקנים שנבוא מוכנים, לא משנה באיזה מערך הם יעלו. נפגוש מאמן איכותי, יריבה איכותית, אבל אנחנו צריכים לבוא בגישה הרבה יותר טובה מאשר המשחק בצרפת. ההכנה לא אידיאלית, בחודש וחצי האחרונים התאמנו יחד אולי 6-7 אימונים. זה לא פשוט, אבל זו סיטואציה מורכבת במדינה שלנו. במקום לשחק לעיני 30 אלף איש מול הקהל האדיר שלנו, צריך לשחק כאן באצטדיון של 67 אלף בלי אוהד אחד. אני מקווה שנחפה על הכול עם הרוח הישראלית".

    על ההרכב: "נצטרך לעשות רוטציה נכונה. יש לנו משחק מחר, משחק ביום ראשון, ואז רביעי ושוב ראשון. נצטרך את כולם ונשתמש בכולם. אני סומך עליהם, יש לנו סגל איכותי וטוב. מי שיעלה מחר, צריך לייצג את מכבי חיפה בכבוד. בלי תירוצים. נעשה חלוקה נכונה מבחינה פיזית, אין אפשרות ששחקן ישחק 3-4 משחקים בשבוע".

    על סערת השלט: "המועדון לקח אחריות על האירוע. השחקנים הגיבו נכון עם ההודעות שלהם וזה מאחורינו. השחקנים הזרים שלנו אוהבים את המדינה ואת המועדון. מפה אני רוצה להתעסק רק בכדורגל".

    על רמי גרשון: "הוא השחקן היחיד בסגל שלא נתתי לו מה שמגיע לו. שיחקנו יחד ואני גאה לאמן בנאדם כזה. הוא בא לכל אימון כמו שצריך, והוא יודע שמחר הוא הולך לשחק. ההערכה שלי כלפיו היא אדירה, זו דמות שכולם במועדון מעריכים. אני בטוח שהוא יתרום לנו עוד הרבה".

    רמי גרשון עצמו אמר: "נבוא הכי ערוכים לכל תפנית או לכל דרך בה הם הולכים לשחק. יש לי היכרות ארוכה עם מסאי, שיחקנו יחד ואני אוהב ומעריך אותו. אני לא חושב שהוא עשה משהו חריג נגדי. אני יודע שההחלטות שלו מקצועיות במאה אחוז, ואם תסתכלו אחורה אז זה לא סיטואציה שלא הכרתי. זה היה גם אצל ברק. אני עובד קשה ומרוכז 24/7 בכדורגל בשביל הרגעים האלה. אני אעשה את המקסימום ואתן הכי טוב שאני יכול".

    sheen-shitof

    בדקו התאמה לטיפול

    פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

    בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
    מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
    "נצטרך את כולם ונשתמש בכולם". מסאי דגו/אתר רשמי, מכבי חיפה

    מן העבר השני, ראן תלויה בעצמה בכל הנוגע להבטחת המקום בשלב הבא, כאשר ניצחון יקרב אותה להבטחת הפסגה והכרטיס האוטומטי לשמינית גמר המפעל. בניגוד למסגרת האירופית, בליגה הצרפתית ראן מדשדשת באמצע הטבלה ולאור זאת הוחלט לבצע שינוי ולמנות למאמן את ז'וליאן סטפן. המאמן החדש נהנה מסגל נטול פציעות, כאשר הנעדר היחיד הוא ז'נואל בלוסיאן המושעה.

    שחקני ראן חוגגים. GettyImages
    רוצים להתקרב להבטחת המקום הראשון. שחקני ראן/GettyImages

    הרכבי הקבוצות

    שופט: הוראציו פשניק
    אצטדיון: פושקאש ארנה (בודפשט)

    ראן תארח את ויאריאל ומכבי חיפה תתארח אצל פנאתינייקוס במחזור הסיום, אך עוד קודם לכן חיפה תתארח אצל ויאריאל למשחק השלמה.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully