וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחק מפתח": הפועל חולון מתארחת אצל בורסאספור הטורקית בבוסניה

28.11.2023 / 19:52

הסגולים זכו להתרעננות קצרה בישראל אחרי חודש וחצי ויצאו לבניה לוקה, שם יפגשו את הטורקים למשחק חוץ במגרש נייטרלי במסגרת ליגת האלופות. אמין נואה יעזוב אחרי המשחק?

שערי השבוע, 28.11/ספורט1

הקבוצות הישראליות החלו להתרגל כבר למציאות המלחמה, שבמסגרתה הן נאלצות לוותר על מגרשן הביתי ולשחק בחו"ל ללא קהל. מחר (רביעי, 20:00) תיתקל הפועל חולון בסיטואציה חדשה: היא תקיים משחק חוץ במגרש נייטרלי, כש"תתארח" בבניה לוקה אצל בורסאספור.

הטורקים לא היו יכולים לערוב לביטחונה של המשלחת הישראלית ולכן נדדו לאולמה של איגוקאה לבוסניה והרצגובינה. לסגולים תהיה הזדמנות לפתוח פער משמעותי על יריבתם, ואם ינצחו הם יעלו למאזן 1:3 - בעוד בורסה תיתקע ב-3:1. הפסד יסבך את התמונה ויעמיד את שתיהן ב-2:2, כשבמחזור הנעילה הן אמורות להיפגש שוב.

אמין נואה הפועל חולון. ליגת האלופות בכדורסל, אתר רשמי
משחקו האחרון בסגול? אמין נואה/אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

אנשי הפועל חולון זכו להתרעננות קצרה בישראל, לראשונה אחרי חודש וחצי. סגל מלא יעמוד לרשות המאמן עמית שרף, כולל הפורוורד אמין נואה - שזה עשוי להיות משחקו האחרון בסגול.

"זה משחק מפתח, ואנחנו צריכים להגיע אליו מרוכזים מאוד ולהפגין אגרסיביות ומחויבות בכל פוזשן הגנתי", אמר שרף. "התקפית, אנחנו צריכים לנצל את הגבוהים הכבדים יחסית שלהם, לייצר משחק מהיר ומרווח ולתקוף את הצבע בכל הזדמנות כדי לסיים או להוציא החוצה. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולשתף בשמחה שכולנו הרגשנו כששמענו על שחרור משפחת ברודץ, אוהדי הקבוצה. אנחנו מייחלים לשחרורם של שאר החטופים ומחויבים להמשיך ולתמוך בהם ובחיילי צה"ל ששומרים על המדינה".

למרות התבוסות שספגה בפתיחת הקמפיין, בורסאספור נמצאת במומנטום חיובי עם ארבעה ניצחונות ברציפות בכל המסגרות. הקלע המוביל שלה בליגת האלופות הוא אקס מכבי ראשון לציון, אנתוני בראון, שעומד על 12.3 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully