וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי, שואו ושימיץ' הגיעו לבודפשט והצטרפו לאימון מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 28.11.2023 / 22:05

שלושת הזרים לקחו חלק בהכנות למשחק נגד ראן בליגה האירופית (חמישי, 19:45, ספורט2), סונדגרן וקורנו יצטרפו לאימון המסכם. שיבלי ופודגוראנו צפויים לקבל דקות, גולדברג בספק להפועל באר שבע

תקציר: מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה 1:2/ספורט1

מכבי חיפה המריאה היום (שלישי) לבודפשט לקראת המשחק מחרתיים מול ראן בליגה האירופית (חמישי, 19:45, ספורט2) והערב כבר ערכה אימון ראשון לקראת יום חמישי. כזכור, הירוקים יארחו את הצרפתים בהונגריה במשחק שיתקיים ללא קהל. בחיפה צירפו אל הטיסה את משפחת אנגרסט שבנם מתן חטוף בעזה. סמ"ר אנגרסט הוא אחד משמונה אוהדים של הירוקים שחטופים בעזה.

מבין השחקנים הזרים שקיבלו אישור לעזוב את ישראל לזמן קצר אחרי הניצחון על הפועל פתח תקוה בשבת, הגיעו היום להונגריה והצטרפו לאימון הערב לורנצו שימיץ', צ'ארון שרי ושואו שכלל לא היה בארץ בסוף השבוע ולא שיחק נגד הפועל פתח תקוה כמובן. פייר קורנו ודניאל סונדגרן יצטרפו לאימון המסכם ויש לציין שפרנזי פיירו יצא עם הקבוצה להונגריה ונכח באימון כמתוכנן.

שחקני מכבי חיפה באימון. מכבי חיפה, אתר רשמי
אימון מכבי חיפה הערב בבודפשט/אתר רשמי, מכבי חיפה

שון גולדברג כלל לא יצא עם הקבוצה ויעבור טיפולים בארץ בניסיון להכשירו למשחק מול הפועל באר שבע, אבל הוא בספק גם להתמודדות ביום ראשון. מלבד גולדברג גם סאן מנחם ודולב חזיזה הפצועים לא יצאו עם הקבוצה ונשארו בארץ.

המאמן מסאי דגו צפוי לעשות רוטציה ולעשות לא מעט שינויים בהרכב, לעומת זה איתו פתח ביום שבת האחרון. דין דוד בתמונת ההרכב, לורנצו שימיץ' יפתח במרכז ההגנה וגם חמזה שיבלי וסוף פודגוראנו אמורים לקבל דקות אחרי שלא שותפו נגד הפועל פתח תקוה.

ניצחון של חיפה על הצרפתים יעמיד אותה במצב טוב במאבק על המקום שלישי (ממנו נושרים לקונפרנס ליג) ואולי אף על המקום השני. הירוקים ישמחו מאוד לקחת חלק בשלבי הנוק אאוט גם אם מדובר בקונפרנס ליג, אך ברור לכולם שראן עדיפה ובמצב הנוכחי ולאור כך שהקבוצה לא מתאמנת באופן סדיר כבר תקופה ארוכה, היא מגיעה בנחיתות משמעותית למשחק.

עוד בוואלה!

מנכ"ל מכבי חיפה: "טעינו, לא ישחק במועדון מי שלא מזדהה עם הכאב"

לכתבה המלאה

המשחקים שנותרו בבית ו':

30.11:

מכבי חיפה - ראן
ויאריאל - פנאתינייקוס

14.12:

פנאתינייקוס - מכבי חיפה
ראן - ויאריאל

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully