וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אשתו פתחה אונלי-פאנס? כוכב ה-NBA: הפסדתי 61 מיליון דולר

עודכן לאחרונה: 27.11.2023 / 7:24

ג'ו סמית, בעבר הבחירה הראשונה בדראפט, הרוויח עשרות מיליוני דולרים ואיבד את הונו, ועלה לכותרות בעקבות הסרטון של אשתו: "הייתי בדיכאון עמוק, נקודת שפל"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.11/ספורט1

שחקן ה-NBA לשעבר ג'ו סמית' היה בעבר הבחירה הראשונה בדראפט, פרש לפני שנים רבות, אבל לאחרונה עלה לכותרות בארה"ב אחרי שאשתו החליטה לפתוח חשבון אונלי-פאנס עם תמונות אירוטיות, והעלתה סרטון שלה לצדו בעודו מסרב ליוזמה שלה.

כעת מתבררות הסיבות: סמית' אומר שהוא היה ב"דיכאון עמוק" במהלך "נקודת שפל" בחייו כאשר איבד את הונו ונותרו לו רק 3,000 דולר בחשבון הבנק. סמית', שהרוויח 61 מיליון דולר במהלך 16 שנות הקריירה שלו, חשף את הסיפור הקשה כמה שבועות לאחר שהפך לוויראלי כשאשתו, קישה צ'אביס, תיעדה את תגובתו הזועמת כאשר גילה על חשבון OnlyFans שלה.

"זו הייתה נקודת שפל מאוד", אמר סמית' בריאיון, "וכשאני אומר שהייתי בדיכאון עמוק, עמוק ועמוק, כמו בלבול נפשי, אז בהחלט הייתי שם".

שחקן אטלנטה הוקס, ג'ו סמית. GettyImages
טוען שמתוך 61 מיליון, בעצם נשארו לו רק 18 מיליון (שהפכו ל-3,000). סמית'/GettyImages

סמית' נזכר איך לקח חלק בתוכנית הריאליטי של CNBC "Back in the Game", שהנחה כוכב הבייסבול לשעבר אלכס רודריגז, שניסה להדריך ספורטאים לשעבר "שנקלעו לתקופות קשות וזקוקים לעזרה לעמוד על הרגליים מבחינה כלכלית". סמית' מאשים שהתוכנית הייתה לא באמת כדי לעזור, אלא רק לצורכי רייטינג, וכשהיא נגמרה הוא ננטש. "הם אמרו שהם יעזרו לי בדברים", אמר, "אבל ברגע שסיימנו לצלם, זה נגמר. לא הצלחתי ליצור קשר עם אף אחד בתוכנית. אז פשוט נזנחתי".

סמית', שאמר שפנסיית ה-NBA שלו "עדיין לא נכנסה", הוסיף שחשוב לספורטאים לספר את הסיפור שלהם לדור הבא. הפאוור פורוורד שיחק בפעם האחרונה במדי הלייקרס ב-2011. על פי הרישומים הוא הרוויח לאורך הקריירה 61 מיליון דולר, אבל לטענתו, אחרי מסים, עמלות סוכן ודמי ניהול, סמית אמר שהוא הכניס לכיסו רק כ-18 מיליון דולר במהלך הקריירה שלו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הקשיים הפיננסיים שלו התפרסמו באוקטובר, כשאשתו אמרה שהיא פנתה ל-OnlyFans כי הם זקוקים לכסף, כך עולה מסרטון שהגיע לידי TMZ, שבו נראו בני הזוג מתווכחים על המצב. "אני לא מאמין שאני יושב כאן רק מגלה שיש לך דף OnlyFans", אמר סמית', הבחירה מספר 1 בדראפט ה-NBA של 1995, "אחרי כל השנים האלה, חוסר הכבוד... יכולת לדבר איתי לפני שעשית את זה."

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ו סמית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully