וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע הסערה: סונדגרן, שרי וקורנו ימריאו למולדתם

26.11.2023 / 8:30

המתאזרח ושלושה מהזרים של מכבי חיפה יחברו לירוקים בהונגריה, בהתאם לסיכום אליו הגיעו עם המועדון עוד לפני סערת השלט. סק ופיירו ישארו בישראל, אך חלק מהזרים מודים: מתלבטים אם לחזור לישראל לאחר המשחק נגד ראן. בקבוצה יערכו להם שיחות שכנוע

תקציר: מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה 1:2/ספורט1

דניאל סונדגרן, פייר קורנו, לורנצו שימיץ' וצ'ארון שרי ימריאו היום (ראשון) למדינותיהם ויחברו למכבי חיפה רק ביום שלישי בבודפשט, לקראת המשחק נגד ראן. פרנזי פיירו ועבדולאי סק שמתגוררים במדינות מרוחקות יותר, ישארו בינתיים בישראל. הנסיעות הללו תוכננו עוד לפני סערת השלט אתמול, וסוכמו עם אנשי המועדון כחלק משיחות השכנוע לחזור לארץ.

במקביל, בשיחות שניהלו חלק מהישראלים עם השחקנים הזרים, חלקם הסבירו שהם מתלבטים אם לחזור לישראל לאחר המשחק נגד ראן ביום חמישי בבודפשט.

במכבי חיפה צפויים לשוחח עם אותם שחקנים ביום שלישי בהונגריה ולנסות לשכנע אותם להגיע ארצה שוב. בשיחות סגורות השחקנים מודים שהם מתלבטים אם לחזור לישראל, אחרי שספגו ביקורות קשות ברשתות החברתיות, כולל מצד אוהדים של מכבי חיפה.

שחקני מכבי חיפה עם שלט הקורא להחזרת החטופים. צ'ארון שרי, דניאל סונדגרן לא מחזיקים. מאור אלקסלסי
הסערה נמשכת, סונדגרן ושרי אתמול/מאור אלקסלסי

לאחר המשחק אתמול שוחחו אנשי המועדון בהנחיית הבעלים יעקב שחר עם השחקנים הזרים שהבהירו שלא ידעו מה תוכן השלט (למרות שנכתב באנגלית) ולא הספיקו להבין מה המסר שנכתב עליו - ולכן בהחלטה ספונטנית, לקחו צעד אחורה, במטרה "לשמור על בני משפחתם". הירוקים הצהירו כי הם מגבים את השחקנים, ויערכו בירור מדוע לא עודכנו מראש על קיומו של הטקס.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully