וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושת פספוס בהפועל פתח תקוה: "עם קצת ריכוז היינו יכולים להשוות"

26.11.2023 / 8:05

המלאבסים מאוכזבים אחרי ההפסד למכבי חיפה: "לא היינו מספיק רעים וחדים". טסלפפה: "אם נבין שטיישיירה לא חוזר, נתחיל לחשוב על מחליף"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל פתח תקוה 1:2/ספורט1

אכזבה גדולה בהפועל פתח תקוה לאחר ההפסד 2:1 למכבי חיפה. המלאבסים הרגישו שהיו שווים לפחות נקודה, במיוחד אחרי המחצית השנייה המשופרת. במועדון התאכזבו בעיקר מההחמצות הרבות. "לא היינו מספיק חדים ורעים", אמר שחקן בקבוצה, "הרגשנו בחצי שלמרות הפיגור אפשר לחזור למשחק, אבל היינו צריכים להיות יותר מרוכזים בפעולות האחרונות כדי לעשות את זה".

מאמן פתח תקוה עופר טסלפפה החמיא לשחקניו והזכיר שגם במחצית הראשונה הם היו יכולים לכבוש כמה שערים. "מגיעות מחמאות לשחקנים שלי. גם בחצי הראשון הפחות טוב הגענו לשני מצבים טובים. כשאתה משחק מול מכבי חיפה אצלה בבית, אתה לא יכול לקבל גולים של נאיביות. דיברנו על זה לפני המשחק, אבל לא הכל עבד. במחצית השנייה עם עוד קצת ריכוז היינו יכולים להשוות".

שחקני הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
הרגישו שהם שווים לפחות נקודה. שחקני הפועל פתח תקוה/מאור אלקסלסי

טסלפפה התייחס גם לבלם אנדרה טיישיירה שלא חזר לישראל וחסר לו במרכז ההגנה. "טיישיירה שחקן מאוד חשוב שלנו. הוא לא רוצה לחזור ואפשר להבין אותו בסיטואציה הזו. בנינו עליו מאוד כשבנינו את הקבוצה, והוא חסר לנו מאוד. כרגע אנחנו מקווים מאוד שהוא יחזור ואם נבין שצריך לחשוב על תחליף, אז נעשה את זה".

על העובדה שהוא ממשיך לתת קרדיט לשוער הצעיר עומר כץ אמר: "החתמנו את ניקוס ינאקופולוס כי חשבנו שאחנו צריכים שני שוערים טובים. עומר בכושר טוב, הוא עשה משחק טוב והוא מקבל את הקרדיט כי מגיע לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully