וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מרוצה מהיענות הזרים, דגו מתלבט בין חג'ג' לרפאלוב

24.11.2023 / 9:21

שואו אומנם זיגזג ולא הגיע, אבל קורנו יערוך אימון בכורה ושרי הגיע למרות הבעיות המשפחתיות, לקראת המפגש של האלופה מול הפועל פתח תקוה (שבת, 20:00). חג'ג', שעשוי לפתוח, נכח בהלווייתה של האוהדת שנרצחה

תקציר: מכבי חיפה - ויאריאל 2:1/ספורט1

מגנה הצרפתי של מכבי חיפה פייר קורנו צפוי לערוך היום (שישי) אימון עם הקבוצה וככל הנראה אף לפתוח מחר ההרכבה של חיפה מול הפועל פתח תקוה (שבת, 20:00). מנגד, בחיפה התאכזבו מאוד משחקן הקבוצה שואו, שכבר כמה פעמים שינה את דעתו בנוגע לחזרה ארצה. בתחילה שואו לא הביע כלל את רצונו לא להגיע, לאחר מכן החלו בחיפה לשמוע ממנו קולות של חשש, לאחר מכן שוב שינה גרסה והודיע שיגיע, אך בסופו של דבר כאמור הקשר האנגולי לא הגיע לארץ ויחבור לירוקים רק ביום שלישי בבודפשט.

שחקני מכבי חיפה: דניאל סונדגרן, פייר קורנו. מכבי חיפה, אתר רשמי
מביעים מחויבות. הזרים/אתר רשמי, מכבי חיפה

בניגוד אליו בקבוצה מאוד מרוצים מכך שיתר הזרים חזרו, כאשר צ'ארון שרי למרות הסיבות המשפחתיות חזר ואף כבר התאמן עם הקבוצה. הירוקים יודעים שההכנה למשחק לא אופטימלית בלשון המעטה ואחרי האימון היום יחליט מסאי דגו על ההרכב, כאשר אחת ההתלבטויות המשמעותיות היא בעמדת האגף בין ליאור רפאלוב לבין עילאי חג'ג' שהיה מהמצטיינים נגד ויאריאל. חג'ג' מוערך מאוד על ידי הצוות המקצועי וישנה התלבטות בנושא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מכבי חיפה עילאי חג'ג', מול שחקן ויאריאל, אדריה אלטימירה. רויטרס
בונים עליו. חג'ג'/רויטרס

אגב הקיצוני היה אמור לתפקד כמגן השמאלי אם קורנו לא היה מגיע אך בחיפה כמובן מאושרים שהצרפתי השתכנע לבסוף. חג'ג' אף נכח אתמול בלוויית אוהדת הקבוצה שני גבאי שנרצחה במסיבה ברעים, ואף הניח זר על קברה. גם ארגון האוהדים אולטראס חיפה שלח נציגים שהניחו זר על קברה של גבאי.

בעניין אחר, בחיפה כאבו מאוד לשמוע הבוקר על מותו של אחד מהסמלים הכי גדולים של המועדון אברהם מנצ'ל, אשר שימש יושב ראש עמותת ותיקי המועדון ונחשב לאחד מהשחקנים האהובים בתולדות המועדון.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully