וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שואו יחמיץ את הפועל פ"ת, מכבי חיפה תארח את ראן בבודפשט

23.11.2023 / 18:11

הקשר סירב להגיע ארצה, בניגוד ליתר הזרים. עובדיה: "הגיעו למרות החששות, זה לא מובן מאליו". הירוקים יארחו באצטדיון שאירח את נבחרת ישראל, דגו דרוך לקראת שבת: "אסור שהליגה תברח"

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

לאחר שכבר סיכמה על כך שתארח את ראן באצטדיון "המראקנה" בבלגרד אך בעיות בתשתית החשמל של הכוכב האדום מנעו זאת, מצאה הערב (חמישי) מכבי חיפה בית חדש ליום חמישי הקרוב. הירוקים שהיו אמורים לארח בלרנקה יפגשו ב-19:45 את ראן באצטדיון "פושקאש ארנה" בבודפשט, שאירח את משחקיה של נבחרת ישראל, והפעם יעשה זאת ללא קהל.

ובינתיים, בחיפה ממשיכים בהכנות לקראת הפועל פתח תקוה בשבת. צ'יאון שרי, עלי מוחמד, דניאל סונדגרן, לורנצו שימיץ' ופרנזי פיירו כבר נחתו בארץ, פייר קורנו ועבדולאי סק אמורים להצטרף הערב. בניגוד אליהם, שואו יצטרף לקבוצה רק ביום שלישי בבודפשט. הקשר סירב להגיע ארצה, ויחבור לחבריו בשבוע הבא באירופה.

המנכ"ל איציק עובדיה אמר: "מדובר בימים לא פשוטים ומורכבים פה בישראל, צריך לזכור שבתקשורת מחוץ לישראל זה נראה מורכב אף יותר. השחקנים שלנו הגיעו למרות החששות , זה לא מובן מאליו".

ליאור רפאלוב, שון גולדברג ודין דוד באימון מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
"תקופה קשה, קשה להכיל והתחושות מעורבות". גולדברג באימון/אתר רשמי, מכבי חיפה

"אני קודם כל רוצה להשתתף בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהן, חיילים גיבורים שלנו", אמר המאמן מסאי דגו. "אנחנו בכל יום שומעים על עוד חללים. ההכנה היא לא הכנה רגילה, אנחנו רק היום קיבלנו את שחקני הנבחרת שלא ראינו שבועיים וחלק מהזרים. מחר נהיה עם סגל מלא, אבל אני לא אוהב לתרץ. בשבת יש לנו משחק מאוד חשוב ואסור שהליגה תברח לנו, אנחנו צריכים לעשות הכל כדי לנצח. זה משחק בית שלנו ואין תירוצים. אני מאוד סומך על השחקנים שנגיע בגישה טובה".

שון גולדברג הוסיף: "זו תקופה קשה, אנחנו בכל יום שומעים על חיילים שנהרגו וזה מאוד מצער לשמוע. אנחנו מחכים ומייחלים שהחטופים יחזרו כמה שיותר מהר. זו תקופה קשה, קשה להכיל והתחושות מעורבות כי לא קל לשחק כדורגל בתקופה כזו, אבל מצד שני אנחנו מאוד רוצים לחזור לשחק ולתת לקהל - גם אם זה מהבית - קצת ליהנות מכדורגל ולשכוח לרגע מכל הקושי שכולם עוברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully