וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל השחקנים הזרים חזרו: ילה דאון הצטרף לאימוני הפועל ירושלים

23.11.2023 / 13:51

החלוץ ההולנדי נחת בישראל ופגש את חבריו, לרשות זיו אריה אמור לעמוד סגל מלא במשחק החזרה לליגת העל נגד מכבי תל אביב

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

הפועל ירושלים עדכנה היום (חמישי) כי לקראת חזרות ליגת העל, החלוץ ההולנדי ילה דאון נחת בארץ והצטרף לחבריו במתחם עמק הארזים בירושלים. בכך הושלמה חזרתם של כלל השחקנים הזרים של הפועל ירושלים, אחרי שקפטן הקבוצה אונדז'יי באצו, המגן אילוז' יאו, השוער אדבאיו אדליי ושחקן הכנף קאפיטה הגיעו בשבוע שעבר והצטרפו לסדריק דון שנשאר בעיר כל העת.

עם חזרת ליגת העל הפועל ירושלים תארח את מכבי תל אביב ביום ראשון הבא (3.12). עד כה הקבוצה ערכה ארבעה משחקי אימון - מול הפתח תקואיות, נתניה ובני יהודה, ומחר הפועל ירושלים תפגוש את הפועל כפר שלם למשחק הכנה נוסף.

ילה דאון הפועל ירושלים לצד דניס קוליקוב מכבי נתניה. ברני ארדוב
גם הוא חזר לישראל. דאון/ברני ארדוב

מי שעודנו משרת בגבול עזה מאז תחילת הלחימה הוא יו"ר המועדון, יותם כרמון. כרמון פנה אף הוא לאוהדים במכתב פתוח בו כתב: "דווקא מכאן, אני יכול לומר שעבורי, כמו עבור כל המערכת של המועדון, חזרת הליגה היא עניין חיוני ומבורך. ברור שזו לא הדרך בה אנחנו רוצים לחוות את הפועל, אבל המציאות לא נותנת לנו בימים אלה אופציות אופטימליות. אנחנו מבינים את מי שמרגישים שכדורגל לא קשור עכשיו לכלום. אנחנו יכולים רק להציע להתייחס לחידוש משחקי הליגה, באופן בו אנו מתייחסים לעניין: יציאה קצרה משגרת המלחמה. מקור להנאה וחיוך לשעה קלה. וצעד ראשון, בתקווה, לנורמליות שתפגיש אותנו ביציע. אמן שנזכה גם לחבק בו את הרש גולדברג-פולין שנחטף בידי החמאס, בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully