וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה דרוכה: "אולי אחרים שכחו אבל אנחנו לא, אין לנו מקום למעוד"

עודכן לאחרונה: 23.11.2023 / 8:53

במכבי חיפה מתכוננים למשחק מול הפועל פתח תקוה וזוכרים שאחרי פתיחת העונה הלא טובה הם לא יכולים להרשות לעצמם לאבד נקודות מול המלאבסים (שבת, 20:00). דגו עדיין לא סגור על ההרכב. אוהדת הקבוצה שני גבאי שנרצחה במסיבה ברעים תובא היום למנוחות

קליפ סיכום השבוע, 22.11/ספורט1

במכבי חיפה ממשיכים בהכנות לחזרתה של ליגת העל ולמשחק מול הפועל פתח תקוה ביום שבת (20:00). הירוקים הצליחו לשכנע כידוע את כלל הזרים להגיע לארץ לקראת המשחק כאשר ממילא בשבוע הבא תצא הקבוצה לחו"ל (ככל הנראה להונגריה) לקראת המשחק מול ראן במסגרת הליגה האירופית. הבעיה הגדולה כידוע הייתה מול פייר קורנו אך בסופו של דבר שכנעו בקבוצה את המגן הצרפתי. "היה מסע לא פשוט לשכנע את כל הזרים ואנחנו מבינים אותם", אמר גורם בקבוצה, "היו שיחות עם כולם ובתדירות גבוהה מאוד. בסוף כולם הבינו שחשוב שהם יחזרו וכל הכבוד להם על כך".

פייר קורנו שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לא היה קל לשכנע את הזרים. קורנו/מאור אלקסלסי

כעת בקבוצה יתמקדו במשחק מול הפועל פתח תקוה שמהווה כמשחק השלמה מהמחזור הראשון. הירוקים יודעים שהם חייבים ניצחון אם הם לא רוצים שהליגה תברח להם בשלב כל כך מוקדם. "אולי אחרים שכחו אבל אנחנו לא", אמר גורם אחר בקבוצה, "פתחנו את העונה בצורה לא טובה ואין לנו מקום למעוד, אנחנו יודעים שאסור לנו לסיים את המשחק בתוצאה אחרת שהיא לא ניצחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
שני גבאי שהוגדרה נעדרת מאז 7 באוקטובר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יהי זכרה ברוך. האוהדת שנרצחה שני גבאי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מאמן הקבוצה מסאי דגו עדיין לא סגור על ההרכב איתו יעלה ביום שבת כשהדבר כמובן תלוי בשיחות עם הזרים שחזרו ובכושר בו הם נמצאים. ההערכה היא שענאן חלאיילי ופרנזי פיירו יקבלו את המקום בהרכב כשגם עילאי חג'ג שהיה מהמצטיינים נגד ויאריאל בתמונת ההרכב.

עוד לפני החזרה למשחקים, בקבוצה התבשרו אתמול על זיהוי גופתה של שני גבאי, אוהדת הקבוצה. גבאי עבדה במסיבה ברעים ובמשך כל הימים הללו הוגדרה כנעדרת כשלא ברור היה מה עלה בגורלה. אתמול קיבלו בני משפחתה את הבשורה המרה כאשר גופתה זוהתה. היום תובא גבאי למנוחות בבית העלמין ביקנעם בשעה 15:00.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully