וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לא תוכל לארח את ראן בבלגרד, שרי צפוי לשחק בשבת

22.11.2023 / 15:00

הירוקים צריכים למצוא במהרה מגרש ביתי חדש לליגה האירופית. שיחות עם קורנו במטרה שיגיע למשחק נגד הפועל פתח תקוה בשבת

תקציר: מכבי חיפה - ויאריאל 2:1/ספורט1

ראשי אצטדיון "מרקאנה" בבלגרד הודיעו לפני כשלושה ימים לראשי מכבי חיפה שבגלל שיפוץ שנדרש במערכת התאורה, לא יהיה ניתן לקיים שם את המשחק של הירוקים נגד ראן בליגה האירופית - זאת חרף הסיכום. הסרבים הודיעו שמדובר במשהו בלתי מתוכנן. כעת בחיפה במגעים על מנת לקיים את המשחק בהונגריה, אך בשלב זה אין עדיין מגרש מאושר.

בתוך כך, מכבי חיפה ממשיכה בשיחות עם פייר קורנו במטרה שיחזור לארץ למשחק נגד הפועל פתח תקוה ביום שבת. בחיפה הבהירו למגן הצרפתי את החשיבות של הגעה שלו והדגישו שכרגע מדובר על כמה ימים בלבד, בגלל שבשבוע הבא הקבוצה תמריא למשחק נגד ראן בליגה האירופית. גם לאחר מכן האלופה תשוב לישראל וכעבור כמה ימים תמריא לספרד למשחק נגד ויאריאל.

קורנו התעקש אתמול וביקש להגיע ישירות למשחק נגד ראן, אך בחיפה המשיכו בנסיונות השכנוע וכעת ישנה אפילו אופטימיות זהירה שהוא יגיע לישראל ויעמוד לרשותו של מסאי דגו נגד הפועל פתח תקוה. "כולם אמורים להגיע, אבל כמובן שזו סיטואציה מורכבת. ונדע שזה סופי רק כשהם יהיו בארץ", אמר גורם המעורב בפרטים.

מי שכן צפוי לחזור הוא צ'ארון שרי. השחקן הוותיק היה בספק בשל בעיות משפחתיות, אבל העביר מסר שהוא צפוי להגיע לישראל. כך גם בנוגע לזרים האחרים שלפחות לפי השיחות עם אנשי המועדון הבהירו שיגיעו עד סוף השבוע.

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה לפני פנדל. ברני ארדוב
הפתעה נעימה. שרי/ברני ארדוב

בחיפה בכל מקרה יערכו רק שני אימונים מסודרים לקראת המשחק מול המלאבסים ולא ברור עדיין מה ההרכב איתו יעלה מסאי דגו. דולב חזיזה ימשיך להיעדר ודיא סבע לא צפוי לקבל דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully