וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקראינה או איסלנד? קניקובסקי: "זה הזמן להוכיח בלי קשר ליריבה"

22.11.2023 / 11:45

הקשר אופטימי לקראת הפלייאוף במרץ: "יש לנו שחקנים ברמות הכי גבוהות". למקין: "כולם בנבחרת תומכים בשחקנים הצעירים"

השערים ממשחקי מוקדמות יורו 2024, 21.11/ספורט1

נבחרת ישראל מסכמת עוד קמפיין מאכזב בידיעה שאחרי הפספוס בשלב המוקדמות, היא חייבת לעשות הכל כדי לתקן ולעלות ליורו דרך הפלייאוף. אוקראינה או איסלנד מחכות בחצי הגמר שיערך בחודש מרץ, ובנבחרת שומרים על אופטימיות על אף התוצאות הלא מרשימות מול הנבחרות הטובות יותר בבית המוקדמות.

"אנחנו תמיד מסתכלים על יריבות, ואם נקבל את זו או את השנייה, אבל הגיע הזמן שנסתכל על עצמנו", אומר גבי קניקובסקי. "אנחנו באמת נבחרת טובה, יש לנו שחקנים שמשחקים ברמות הכי גבוהות והגיע הזמן שנוכיח שאנחנו באמת ראויים, בלי להסתכל על הנבחרות האחרות ולהיות תלויים בהן".

קניקובסקי שענד בניצחון 0:2 אתמול (שלישי) על אנדורה את סרט הקפטן אחרי שדור פרץ הוחלף, אמר: "כשקיבלתי את הסרט הייתי מופתע, אבל זה אולי אחד הרגעים הכי מעוררי גאווה בקריירה שלי. במיוחד בתקופה הזאת, זו גאווה ענקית. אני שמח מאוד על הניצחון".

קניקובסקי הוסיף: "קשה להגיע למשחק כזה מבחינה מנטלית. לבוא אחרי ציפיות כל כך גבוהות למשחק חסר משמעות כביכול זה לא קל, אבל הראינו אופי היום ושיחקנו טוב. השגנו את הניצחון שלפחות יתן אווירה טובה בבית למי שראה, וזה הכי חשוב".

לקראת הזימון לפלייאוף: "המאמנים יעשו את ההחלטות שלהם. גם השחקנים צריכים להבין שיש לנו הזדמנות ענקית לעשות את זה. אני מאמין בשחקנים. עד מרץ יש זמן להתכונן, ואנחנו שמחים כי זה יאפשר לנו לנקות את הראש".

שחקן נבחרת ישראל גבי קניקובסקי מול שחקן נבחרת אנדורה קוקו פרננדס. Valentine CHAPUIS / AFP, GettyImages
יש סיבות להתעודד? קניקובסקי אתמול/GettyImages, Valentine CHAPUIS / AFP

סתיו למקין הוסיף: "ניצחון חשוב, כיף לסיים את הקמפיין בתחושה טובה ואווירה טובה. רוצים להמשיך את זה לקמפיין הבא. אנחנו עם הפנים לשלב הבא, מה שהיה היה, ונגמר. ממשיכים הלאה".

לדברי למקין, "הצוות הסביר לנו כמה המשחק הזה חשוב כדי לסיים באווירה טובה. מפה כל אחד חוזר לקבוצה שלו, וצריך לשחק כדי להיות מוכן לקמפיין הבא. צריך לייצר המשכיות מהניצחון הזה לקמפיין הבא".

על הקושי לשלב שחקנים צעירים בנבחרת אמר למקין: "יש עלינו לחץ מסוים, אבל כולם תומכים בנו פה. יש הרבה צעירים בנבחרת, אבל אנחנו מרגישים הרבה ביטחון. גם אם אתה לא מתלבש ולא בסגל, כולנו נבחרת אחת עם מטרה אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully