וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת מסכמת עוד קמפיין מאכזב: "בניון וחזן לקחו את זה קשה"

22.11.2023 / 6:36

הניצחון על אנדורה לא המתיק את התחושות, אבל המאמן והמנהל המקצועי שלחו מסר אופטימי לשחקנים: "נעשה את זה בפלייאוף". התסריט הרצוי: הימנעות ממפגש עם אוקראינה וקאמבק של סולומון ועבדה. וייסמן יהיה חלק מהסגל? "טעה, אך עד מרץ יקרה הרבה"

השערים ממשחקי מוקדמות יורו 2024, 21.11/ספורט1

נבחרת ישראל סיימה אתמול (שלישי) את קמפיין מוקדמות היורו באכזבה גדולה, וגם הניצחון 0:2 על אנדורה לא שיפר יותר מדי את מצב הרוח. בשורה התחתונה הכחולים-לבנים שוב לא עמדו במשימה, ולא השיגו את הכרטיס לטורניר למרות הגרלה נוחה יחסית, למרות תקוות גדולות עם כניסתם של המנהל המקצועי יוסי בניון והמאמן אלון חזן לתפקיד. "יוסי ואלון לקחו את זה קשה, הם כל כך רצו והאמינו בנו. חייבים לעשות את זה במרץ", אמרו שחקנים בנבחרת.

לקראת משחקי הפלייאוף, בנבחרת מעדיפים לא לקבל את אוקראינה ולא פחות חשוב, שעד אז יתאפשר לארח משחקים בישראל. כמו כן, התקווה היא שעד אז גם יעמדו לרשות הצוות מנור סולומון וליאל עבדה שנעדרו בשל פציעות.

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן עם המנהל המקצועי יוסי בניון. ברני ארדוב
צ'אנס נוסף. חזן ובניון/ברני ארדוב

בנבחרת רוצים כרגע להוריד להבות בסוגיית שון וייסמן ולא חושבים רחוק מדי. "הוא עשה טעות שלא עושים, ועדיין, מישהו יודע מה יהיה עם המדינה עד מרץ?", אמרו בנבחרת. "יכולים לקרות עוד כל כך הרבה דברים. בבוא העת נתעסק במשחקי הפלייאוף ובסגל".

שביעות רצון הייתה אתמול משחקנים שקיבלו צ'אנס כמו אבישי כהן וגדי קינדה, וכמובן מההשתלבות של ענאן חלאיילי. חזן ובניון לחצו ידיים בסיום לשחקנים, והמאמן אמר להם: "אני מאמין בנבחרת הזאת ומשוכנע שנעשה את זה במרץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully