וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משגב: "יש לנו מרקם אנושי מיוחד, שעוזר לנו לעבור את התקופה"

עודכן לאחרונה: 21.11.2023 / 19:17

שבוע לאחר הניצחון המרשים בריגה על ריו בראוגן, הפועל חולון תתארח אצלה בספרד (רביעי, 21:30). ניק ג'ונסון יערוך הופעת בכורה בסגול. עמית שרף: "הוא יוסיף לנו קשיחות וניסיון"

מחוץ לקווים, 21.11/עריכת וידאו: זיו שטיינר

במקרים רבים, כשקבוצות ברמה דומה נפגשות פעמיים ברציפות, הן מחלקות ביניהן את הניצחונות. הפועל חולון תנסה לאתגר את הסטטיסטיקה הזו, כשתתארח מחר (רביעי, 21:30) בלוגו אצל ריו בראוגן. רק בשבוע שעבר גברו הסגולים על יריבתם הספרדים 79:84 במשחק ה"ביתי" בריגה וכעת ינסו לשמור על מאזן מושלם ולעלות ל-0:3 במחצית הדרך של ליגת האלופות.

חולון עברה מסע ממושך בדרך ליעד בגליציה. הקבוצה טסה מלטביה לפורטו ומשם המשיכה בנסיעה של כ-300 ק"מ באוטובוס. שינוי אחד מהותי בכל זאת ייעשה בתפר שבין המשחקים: הרכז ניק ג'ונסון, שהגיע במקומו של אמד קייבר, יערוך את הופעת הבכורה שלו במועדון.

ניק ג'ונסון, הפועל חולון. הפועל חולון, אתר רשמי
יערוך את הופעת הבכורה בחולון. ג'ונסון/אתר רשמי, הפועל חולון

"שתי הקבוצות מכירות אחת את השנייה ויעשו התאמות ספציפיות למשחק", העריך המאמן עמית שרף. "נצטרך לעשות עבודה טובה יותר בירידה להגנה ובריבאונד, כדי לשלוט בקצב המשחק. ניק יוסיף לנו קשיחות וניסיון, ויעזור בהובלת הכדור. לפני חודש בדיוק יצאנו מהארץ לתחילת המסע האירופי שלנו. המרחק מהמדינה ומהבית קשה לנו, אבל גם עוזר לנו לזכור שאנחנו משחקים בשביל משהו גדול יותר מאיתנו".

הקפטן ניב משגב, שתפס בצורה מצוינת את עמדת הרכז הראשון בשני המשחקים הקודמים (11 נקודות ו-4.5 אסיסטים בממוצע), הודה כי "עוברת עלינו תקופה מאתגרת ולא פשוטה. הלב והמחשבות נמצאים עם משפחות הקורבנות והנפגעים, ועם המשפחות והחברים שלנו. יש לנו קבוצה עם מרקם אנושי מיוחד, שעוזר לנו לעבור יחד את התקופה הזאת, לעלות למשחקים, לתת הכל ולעשות הכי טוב מבחינתנו. נקווה לחזור עם ניצחון ולעשות קצת טוב לאוהדים שלנו, שאנחנו מתגעגעים אליהם מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully