וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעוררו מאוחר, נקודה

16.3.2003 / 22:20

למרות היתרון המוקדם של בית"ר (אדרי), והשוויון של חג'ג' בדקה ה-87, עירוני ראשל"צ היתה צריכה ושווה יותר מ-1:1. בית"ר? ראשון יצאו פראיירים

משחק בינוני במקרה הטוב, עם סיום סוער, הותיר שתי קבוצות מאוכזבות מהתיקו 1:1 שהצליחו להשיג. מי שבמיוחד רשאית לראות את עצמה פראיירית היא ראשל"צ, ששיחקה כדורגל התקפי, הפעילה לחץ, אבל כמו הרבה קבוצות שעשו את הדרך דרומה לליגת המשנה, חסר לה הגרוש ללירה (וגם קורנפיין התעקש לגזול ממנה עוד גול או שלושה).

כאמור, ראשל"צ השתדלה לשחק בצורה התקפית, ובדקה ה-21 שילמה את המחיר כשאיציק זוהר חתך את קו הבלמים שלה, שעמדו כ-35 מטרים מהשער, ומצא את כפיר אדרי עמוק בשטח האויב. אדרי התקדם לתוך הרחבה והכניע את השוער בן חמו 0:1.

עד תום המחצית לא היו לשתי הקבוצות הזדמנויות ראוות לציון, והבית"רים ירדו להפסקה ביתרון.

במחצית השנייה החלה ראשל"צ להפעיל לחץ על שערו של איציק קורנפיין. דני אלברט שחרר בעיטה אדירה, שנהדפה בקושי רב לקרן. בדקה ה-85 הזדמנות גדולה לבית"ר: צ'וקודי הניגרי דהר על פני חצי מגרש, השאיר שלושה מגינים ושוער מאחוריו, אך הכדור שגלגל מזווית קשה חלף על פי השער והותיר את הניגרי בדמעות.

שתי דקות לאחר מכן בכתה כל בית"ר. חיים חג'ג' עצר כדור שניתז מהגנת בית"ר על סף ה-16 של בית"ר, ושיחרר כדור אדיר ברגל שמאל שלא הותיר לקורנפיין הרבה סיכוי. 1:1. מרגע זה ראינו במגרש יותר כדורגל מאשר בכל בדקות שלפני כן. שתי הקבוצות הגיעו להזדמנויות קורצות, אולם הכדור סירב להיכנס והותיר את שתי הקבוצות כשחצי תאוותן בידן.

"נמאס לנו מהמחמאות"

מאמן בית"ר, חנן אזולאי אמר בסיום: "מאכזב, הגענו למצבים רבים. יכולנו לעשות 0:2 אך נתפסנו כל פעם בנבדל. ידענו למה אנחנו מגיעים וחבל שלא ניצלנו את ההזדמנויות."

מאמן ראשל"צ, זיו פלגי אמר בסיום: "המשחק היה שווה יותר מנקודה. נמאס לנו לחיות מהמחמאות אבל כנראה שעוד שבוע נשאר עם המחמאות"

הרכבים

הרכב ראשל"צ: בן חמו, אלקיים, זביאלוב, אליהו, אלברט, גבאי, פיטוסי, ודז'ינסקי, חג'ג', סבג, כבודי

הרכב בית"ר: קורנפיין, טלקר, פררה, חרמון, דרעי, אמסלם, אוליאנוב, טלסניקוב, אדרי, זוהר, קוביקה

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully