וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלאילי ונציגיו ייפגשו עם מכבי חיפה בניסיון לפתוח את חוזהו

21.11.2023 / 13:20

השחקן עדיין לא חתם על חוזה חדש וסעיף השחרור בגובה 1.5 מיליון יורו עדיין תקף לקיץ 2024. בשני הצדדים מעריכים שיגיעו להסכמות כבר בפגישות הקרובות, אך עד אז חלאילי יוכל להשתחרר בקיץ בסכום נמוך מאוד יחסית לשוויו

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט, 20.11/ספורט1

ענאן חלאילי ונציגיו צפויים להיפגש בשבוע הבא עם ראשי מכבי חיפה כדי לנסות ולסגור את הארכת ושדרוג חוזהו. כידוע, לחלאילי יש חוזה לפיו בקיץ 2024 הוא יוכל להשתחרר לחו"ל בעבור 1.5 מיליון יורו, סכום נמוך לכל הדעות. בחיפה הבינו את הצורך לפתוח את החוזה ולהעלות משמעותית את גובה סעיף השחרור, אך עד כה למרות כמה שיחות עדיין לא הגיעו הצדדים להסכמות וחוזהו של חלאילי עדיין לא הוארך.

לוואלה! ספורט נודע שהסיבה העיקרית שעדיין החוזה לא נחתם היא סביב גובה סעיף השחרור בכל קיץ, כאשר בסביבתו של חלאילי דורשים סעיף שחרור בכל קיץ אך בחיפה מעוניינים שהחוזה יהיה ללא סעיף שחרור או לכל הפחות בסכום גבוה במיוחד, כאשר במקרה כזה חלאילי ידרוש אחוזים ממכירה עתידית.

שחקן מכבי חיפה, ענאן חלאילי, מול טוני וילהנה, פנאתינייקוס. מאור אלקסלסי
יקבל חוזה משודרג? ענאן חלאילי/מאור אלקסלסי

גם בחיפה וגם בסביבתו של השחקן העידו שהשיחות עם הקבוצה מתנהלות בצורה חיובית וההערכה שיהיה ניתן לגשר על הפערים הלא גדולים. "יש תקווה ואמונה מאוד גדולה שהעניין ייסגר בקרוב", אמר גורם בסביבתו של השחקן.

אגב, לאחר ששרבל ג'ובראן ייצג את חלאילי וכן שלומי בן עזרא קיבל מנדט לייצגו בנוגע לעסקאות בחו"ל, לוואלה! ספורט נודע שכעת השחקן למעשה ללא סוכן רשמי כשאביו הוא זה שמנהל את המגעים. בנוסף לאביו, במשפחה שכרו את שירותיו של עורך הדין יפתח אבן עזרא על מנת שייצג את האינטרסים של השחקן בחתימת חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully