וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן: "אחרי שהקמפיין יסתיים, ננקה את הראש ונקבל החלטות"

20.11.2023 / 18:59

מאמן נבחרת ישראל לקראת משחק סיום המוקדמות מול אנדורה (שלישי, 21:45): "המשחק מהווה חלק מההכנה למרץ. שחקנים חדשים יקבלו הזדמנות". שון גולדברג: "העומס גדול, אבל זה לא מעניין". פרץ יעמוד בשער, ארד או למקין יפתחו, בריבו בחוד

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט, 20.11/ספורט1

נבחרת ישראל כואבת ומאוכזבת אחרי שהשיגה נקודה אחת בלבד משלושת המשחקים מול קוסובו, שוויץ ורומניה וכידוע איבדה סיכוי להעפיל ליורו 2024 דרך משחקי המוקדמות, אבל בחודש מרץ אלון חזן ושחקניו ינסו מחדש להעפיל לאליפות אירופה הראשונה בתולדות הנבחרת כאשר יפגשו את אחת מבין אוקראינה או איסלנד בפלייאוף.

בינתיים, הנבחרת צריכה לסיים את משחקי בית ט' במוקדמות היורו ובמחזור הסיום היא תתארח אצל אנדורה בידיעה שניצחון יבטיח את המקום השלישי בבית. בנבחרת מספרים על אווירת נכאים אחרי ההפסד לרומניה ומודים שבשמחה היו מוותרים על המשחק, אך הצוות המקצועי הבהיר לשחקנים שחשוב להם לנצח בשביל לסיים במקום השלישי ובבית וכדי לא לרסק את הביטחון שגם כך נפגע. חזן יבצע מהפכה בהרכב לאור המצב, כשלא מעט שחקנים שלא זכו לקרדיט יפתחו: דניאל פרץ יעמוד בשער, אחד מבין עופרי ארד וסתיו למקין ישחקו לצד רז שלמה במרכז ההגנה, אבישי כהן יעלה בצד ימין ובהתקפה צפויים לעלות דין דוד, תאי בריבו וענאן חלאיילי. כידוע, מספר שחקנים בכירים שוחררו מהסגל, ביניהם ערן זהבי.

דניאל פרץ באימון נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
יעמוד בין הקורות באנדורה. פרץ/אודי ציטיאט

במסיבת העיתונאים היום אמר חזן: "אנחנו מגיעים לכל משחק כדי לנצח, כך היה גם נגד רומניה. אפשר לחוש את האכזבה אחרי המשחק נגד רומניה, אבל אנחנו מתכוננים למשחקים במרץ וגם המשחק מחר יהיה חלק מההכנה ויהיו שחקנים חדשים שיקבלו הזדמנות. אחר כך ננוח".

מה עובר בראש אחרי ההפסד לרומניה: "עברו הרבה דברים והרבה מחשבות. יכול להיות שגם קיבלתי החלטה כזו או אחרת שהייתה פחות טובה. ננקה את הראש אחרי שהקמפיין יסתיים ונקבל החלטות. נתכונן היטב למשחקים במרץ כדי לא לפספס הזדמנות נוספת לעלות".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
שון גולדברג שחקן נבחרת ישראל. David Balogh, GettyImages
"העומס גדול, אבל לא מעניין כשאתה לובש את חולצת הנבחרת". גולדברג/GettyImages, David Balogh

לצדו של חזן ישב הבלם שון גולדברג שהוסיף: "מאוד רצינו, ציפינו והאמנו ולצערנו זה לא קרה. היה לנו טורניר טוב בליגת האומות ודרכו יש לנו הזדמנות נוספת ואנחנו נעשה הכל כדי להעפיל. נכון שזה משחק חסר חשיבות בכל הנוגע לטבלה, אבל כל משחק לפני חודש מרץ יהיה מאוד משמעותי עבורנו לביטחון. כל משחק הוא חשוב ואנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה. אנחנו נגיע הכי מוכנים שאפשר למרץ כי אנחנו מאוד רוצים להיות ביורו".

על העומס הגדול אמר גולדברג: "גם בליגת האלופות היה לנו עומס דיי דומה, אבל לא ככה. העומס הוא גדול, אבל הוא לא מעניין ברגע שאתה לובש את החולצה של נבחרת ישראל ורוצה לייצג את המדינה הכי טוב שאפשר ובלב שלם".

הרכב משוער: דניאל פרץ, אבישי כהן, עופרי ארד, רז שלמה, אופיר דוידזאדה, דור פרץ, גבי קניקובסקי, גדי קינדה, ענאן חלאיילי, דין דוד, תאי בריבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully