וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשפה את החזה במשחק פוטבול ונזרקה מאצטדיון: "לא היו ילדים בסביבה"

20.11.2023 / 7:23

הדוגמנית למבוגרים ואושיית "Only Fans", דני בנקס, צילמה סרטון פרובוקטיבי במהלך המפגש של הריידרס עם הג'טס ופונתה על התנהגות "בלתי הולמת": "זה כמו מסיבת רווקים. הרבה שנים שהעמוד שלי לא היה עמוס ככה. וידאתי שאין אף ילד באזור"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט, 19.11/ספורט1

בסוף השבוע שעבר נפגשו לאס וגאס ריידרס וניו יורק ג'טס למשחק בעונה הסדירה של ה-NFL, ליגת הפוטבול האמריקאית. בין הנוכחים באצטדיון בנבאדה, הייתה הדוגמנית, אושיית הרשת והאתר למבוגרים בלבד, "Only Fans", דני בנקס. במהלך המשחק, בנקס בת ה-32 הוצאה מהאצטדיון על ידי כוחות האבטחה במקום, כשהקהל מסביב הריע לדוגמנית למבוגרים ביציעים.

בנקס החליטה לתעד ולהעלות לפרופיל שלה באתר למבוגרים סרטון שלה בו היא חשפה את החזה שלה ביציע מול הדשא, בה שגרר תגובות זועמות על התנהגות "בלתי הולמת" שלה, וכתוצאה מכך היא התבקשה להתפנות מהמשחק.

"אני מניחה שזה היה בלאגן אם היו מסביב ילדים, אבל וידאתי שאין אף ילד בסביבה כשצילמתי את הסרטון", סיפרה בנקס. "אם היו ילדים בסביבה, לא הייתי מצלמת את זה ומעלה את זה בכלל. ישבתי באזור בקהל עם אנשים בגילאי 21 ומעלה, זה כמו מועדון לילה".

הדוגמנית הוסיפה ואמרה: "זה לא שראו אותי על המסך הגדול באצטדיון, אף ילד לא ראה אותי. אני מודה שזה היה לא הולם מצדי ואני מצטערת אם כן במקרה היו ילדים שראו אותי באינטרנט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

המאבטחים שהיו סביב בנקס אמרו שסביבה היו הרבה גברים שהתלהבו מההופעה שלה ושזה הרגיש להם "כמו מסיבת רווקים". הכוכבת למבוגרים התלהבה מהיחס לו זכתה מהקהל, סיפרה שזיהו אותה כמה אנשים וקראו לה לחשוף את החזה: "זה הרגיש כמו מסיבת אחת גדולה, הרבה שנים שהעמוד שלי ב'Only Fans' לא היה עמוס ככה".

  • עוד באותו נושא:
  • Onlyfans
  • NFL

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully