וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי ומוחמד אבו פאני שוחררו מסגל נבחרת ישראל לאנדורה

19.11.2023 / 12:04

חלוץ מכבי תל אביב לא ישתתף במשחק חסר החשיבות במחזור הנעילה של המוקדמות, גם קשר פרנצווארוש יעדר. חזן צפוי להעלות הרכב מחליפים עם דניאל פרץ לצד רז שלמה, עופרי ארד ואבישי כהן

חגיגה אירופית 18.11/ספורט1

ערן זהבי שוחרר מסגל נבחרת ישראל למשחק חסר החשיבות מול אנדורה מחרתיים. החלוץ בן -36 ששיחק שלושה משחקים בשישה ימים (פעמיים בהרכב ופעם נוספת עלה מהספסל), שוחרר בעקבות עומסים, ויחזור ארצה.

כזכור, זהבי חזר לנבחרת רק לאחרונה, לקראת חלון המשחקים הנוכחי בו קיוותה ישראל להשיג כרטיס היסטורי ליורו 2024. זהבי אף כבש אתמול (שבת) במשחק מול רומניה את מה שהיה שערו הראשון במדי הנבחרת אחרי שנתיים, אבל רומניה עשתה מהפך וניצחה 1:2, בדרך להבטחת הכרטיס ליורו ולהדחה סופית ורשמית של ישראל. זהבי צפוי לחזור למדים הלאומיים בחודש מרץ, אז הנבחרת תתמודד בפלייאוף העלייה ליורו.

שחקן נוסף ששוחרר מהסגל ויחמיץ את המשחק הוא מוחמד אבו פאני, שבשונה מזהבי פתח בהרכב רק במשחק אחד מבין השלושה, והצטיין ב-1:1 עם שוויץ. מיגל ויטור שצבר שלושה כרטיסים צהובים ייעדר גם כן, וכך גם שגיב יחזקאל וגיל כהן הפצועים.

שחקן נבחרת ישראל, ערן זהבי, סופג כרטיס צהוב. רויטרס
נתראה במרץ? זהבי/רויטרס

במשחק מחרתיים ישחקו בעיקר שחקנים שלא קיבלו דקות רבות עד כה. בין היתר רז שלמה ועופרי ארד צפויים לקבל קרדיט בהרכב וכך גם אבישי כהן. גם דניאל פרץ צפוי לפתוח בין הקורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully