וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן הודח מהסגל למשחק נגד רומניה בגלל עבירת משמעת

18.11.2023 / 15:28

החלוץ שהבקיע את שער השוויון הדרמטי נגד שוויץ ביום רביעי, לא יתלבש למשחק הגורלי בהתאם להחלטת הצוות המקצועי. גם עופרי ארד, דין דוד, עדן קארצב, גיל כהן, סתיו למקין ושגיב יחזקאל יצפו מהיציע

סיכום שבוע, 16.11/ספורט1

שעות ספורות לפני שריקת הפתיחה למשחק הגורלי עבור נבחרת ישראל נגד רומניה, משחק שרק ניצחון בו ישאיר סיכוי להעפלה היסטורית לאליפות אירופה, מתברר כי שון וייסמן, כובש שער השוויון הדרמטי נגד שוויץ ביום רביעי, נופה מהסגל בעקבות עבירת משמעת בהתאם להחלטת הצוות המקצועי בראשות יוסי בניון והמאמן אלון חזן. ההחלטה היא בשל תנועת ההשתקה והקללה שסינן אחרי שער השוויון נגד שוויץ.

וייסמן, שלא התלבש גם למשחק נגד קוסובו ביום ראשון, יצפה במשחק הערב (21:45) מהיציע ביחד עם עופרי ארד, דין דוד, עדן קארצב, גיל כהן, סתיו למקין ושגיב יחזקאל - חלקם בגלל פציעות, חלקם בעקבות מגבלת השחקנים שניתן להלביש לכל משחק.

שון וייסמן שחקן נבחרת ישראל חוגג שער. רויטרס
לא ישחק הערב במשחק הגורלי. וייסמן/רויטרס

כזכור, אחרי אותו שער שוויון נגד שוויץ, וייסמן סינן קללה בעברית ובריאיון אחרי המשחק הודה: "זה היה תסכול לכל העולם שלא סופר אותנו. לצערי זה יצא בעברית ולא באנגלית כדי שיהיה ויראלי. הרגשתי התפוצצות. אבל מי אנחנו, צריכים לקחת הכל בפרופורציות, יש ילדים בני 19 שנמצאים עכשיו בבית חולים שיפאא', אבל מי אנחנו, רק שיהיו בריאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully