וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה זהבי: חזרת ערן זהבי איחדה את העם למען הצלחת הנבחרת

18.11.2023 / 12:40

ערן זהבי מסמל את השינוי הגדול שאנו עוברים מאז ה-7.10. אם עבור רבים מאוהדי הכדורגל הוא היה אויב, גם בעקבות אותה תקרית עם סרט הקפטן בחיפה, כעת הוא הכוכב שמיליונים בבתים ועשרות משחקני הסגל מאמינים שאיתו אפשר לעשות היסטוריה ולהעפיל ליורו

סיכום שבוע, 16.11/ספורט1

הרבה עליות וירידות ידע ערן זהבי בכל הנוגע לנבחרת ישראל. אם בהתחלה היה מדובר בסיפור אהבה, בשחקן שמצליח להגיע ולהופיע ברגעי האמת, הרי שבהמשך הגיעה תקרית סרט הקפטן שהייתה הסממן לירידה הראשונה.

זהבי לא הצליח לעכל כיצד ייתכן שהקהל שלו שורק לו בוז בכל נגיעה בכדור - גם אם הוא משחק באצטדיון בחיפה, אבל עבור נבחרת ישראל. "הוא לא אהב שענייני הקבוצות נכנסים לכל מה שקשור לאהדת הנבחרת", סיפרו גורמים בנבחרת ישראל. מאז אותן שריקות בוז בחיפה, זריקת הסרט ושלילת תפקידו כקפטן הלאומי, עושה רושם שגם הניתוק בין אוהדי הקבוצות לנבחרת גדל והתעצם. אוהדים בבלומפילד, בטדי, בחיפה ובשאר המגרשים התעסקו בעיקר בקבוצות שלהם והבהירו שעבורם קבוצתם האהודה מעל הכל.

שש שנים עברו מאז אותה תקרית בחיפה, ונראה שהמלחמה, כמו גם בתחומים אחרים, הצליחה לאחד את אוהדי הקבוצות בישראל למען הצלחת הנבחרת. אותם אוהדים שהפכו את זהבי במרוצת השנים לאויבם, רואים בו כעת כמי שיכול להוביל את הנבחרת ואת מדינת הישראל להישג היסטורי.

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. רויטרס, עיבוד תמונה
כולם מאחוריו. ערן זהבי/עיבוד תמונה, רויטרס

בכלל, האידליה חוגגת. ברשתות החברתיות ניתן לראות אוהדי מכבי חיפה שמאחלים בהצלחה לזהבי, אוהדי מכבי תל אביב מספרים שיחגגו גם אם שחקן של מכבי חיפה יכבוש. כולם רוצים, מקווים ומוכנים לעשות הרבה בשביל שישראל תנצח את רומניה ותעשה צעד ענק אל עבר היורו הראשון בתולדותיה. "האמת, זה מזכיר את מה שקרה בקיץ עם הננבחרות הצעירות", מודים גורמים בנבחרת הבוגרת, "תחושה שהעם כולו ביחד. זה מאפיין אותנו, ברגעי קושי וברגעי שמחה אנחנו תמיד כולם ביחד - גם אם יום לפני אותם אוהדים היו יריבים ספורטיביים".

הערב כאמור זהבי יעמוד בחוד של הנבחרת כשמיליוני ישראלים מאחוריו, רק רוצים לראות את תנועת ה'פיו פיו' אותה לא ראו בשני המשחקים האחרונים. בנבחרת משוכנעים שהשחקן שמשמש כקפטן המשני, היום יהיה מי שיסמן האם הנבחרת תנצח את רומניה ותעשה צעד ענק בדרך ליורו או תסיים עוד ערב במפח נפש גדול. "זהבי נולד למשחקים האלה", קובע אחד מחבריו בנבחרת, "מי שרואה אותו בימים האחרונים מבין כמה הוא רעב וכמה הוא ממוקד. כולנו רוצים שחקן כמו ערן איתנו".

זהבי זכה למנוחה מול שוויץ, רק עלה כמחליף, אבל הערב כבר ישוב להרכב על חשבונו של עידן טוקלומטי. בנבחרת מעידים שזהבי נחוש מאוד להיות זה שחתום על ניצחון, אולי בדרך לרגע היסטורי ביום שלישי. "למרות כל מה שהיה, ערן באמת ובתמים רוצה שהנבחרת תעפיל ליורו", מעיד שחקן נוסף ערב המשחק הגורלי, "הוא לא חשב שהוא יוכל להיות חלק מזה, אבל הכל התהפך ב-7.10. ערן יעשה הכל על הדשא כדי שננצח, ואם יש מישהו שיכול להביא ווינריות ורוח של ניצחון זה ערן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully