וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי, גלוך ופרץ יחזרו להרכב הנבחרת. חלאיילי ותורג'מן ימשיכו

17.11.2023 / 21:15

אחרי האימון המסכם, חזן מגבש הרכב למשחק מול רומניה (שבת, 21:45): חלאיילי ותורג'מן שבלטו נגד שוויץ יקבלו את הקרדיט בכנפיים, שלושה שחקנים יחזרו ל-11, גולדברג אישר שהוא רענן וצפוי לפתוח שוב במרכז ההגנה. התלבטות בין דוידזאדה לרביבו

מחזור 9הסתיים18/11/2023
נבחרת ישראל
  • זהבי (2)
2:1
  • (10) פושקאש
  • (63) חאג'י
רומניה
חולצת נבחרת ישראל עם שמו של נווה שוהם החטוף בעזה/ההתאחדות לכדורגל

הפעם באמת אין דרך חזרה. נבחרת ישראל תערוך מחר (שבת, 21:45) את משחקה המכריע והלפני-אחרון במסגרת בית ט' של מוקדמות יורו 2014, בידיעה שהיא חייבת ניצחון על רומניה כדי לשמור את החלום בחיים. הכחולים-לבנים מדורגים במקום השלישי בבית עם 12 נקודות, בעוד רומניה מדורגת שנייה עם 16 - כך שכל תסריט פרט לניצחון ישראלי, יחסל סופית את הסיכויים ויקבע ששני הכרטיסים יחולקו לשוויץ ורומניה.

ניצחון ישראלי, לעומת זאת, יפתח את הבית מחדש ויעביר את ההכרעה למחזור הנעילה שיתקיים ביום שלישי. ישראל תצטרך לנצח באנדורה ואז להחזיק אצבעות לכך שרומניה לא תנצח את שוויץ. גם אם ישראל לא תעפיל אוטומטית ליורו 2024 דרך המוקדמות, יש לה הזדמנות שנייה בפלייאוף שייערך בחודש מרץ וזאת בזכות הצלחתה בליגת האומות. אבל ההזדמנות הפעם גדולה ובנבחרת לא רוצים לפספס אותה.

למאמן הנבחרת אלון חזן יש כאבי ראש חיוביים לאחר המשחק מול שוויץ, כאשר לא מעט מהשחקנים שנחשבו למחליפים כביכול הציגו משחק טוב מאוד ונכנסו לתמונת ההרכב לקראת רומניה. חזן צפוי להמשיך עם ענאן חלאיילי ודור תורג'מן הצעירים בכנפיים.

ערן זהבי נבחרת ישראל. רויטרס
חוזר להרכב. זהבי/רויטרס

מי שיחזרו להרכב יהיו דור פרץ, ערן זהבי אוסקר גלוך. בצוות המקצועי שמעו משון גולדברג שהוא מרגיש טוב מבחינה פיזית והוא צפוי לפתוח בהרכב. גולדברג שיחק משחקים מלאים מול קוסובו ושוויץ, אבל הבהיר שהוא לא מרגיש שיש עליו עומס. ההתלבטות העיקרית היא בין אופיר דוידזאדה לבין רוי רביבו שחוזר מעונש הרחקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דניס אליבק שחקן נבחרת רומניה מול מיגל ויטור שחקן נבחרת ישראל. DANIEL MIHAILESCU/AFP, GettyImages
צפוי לפתוח שוב בחוד. דניס אליבק/GettyImages, DANIEL MIHAILESCU/AFP

הרומנים יעלו למשחק בידיעה שהם זקוקים לנקודה אחת בלבד כדי לחזור ליורו לראשונה מאז 2016. הם מגיעים להתמודדות אחרי 0:4 ביתי קליל על אנדורה, שהגיע שלושה ימים אחרי 0:0 מאכזב אצל בלארוס. שחקן הכנף דניס מאן והמגן השמאלי מריו קאמורה יעדרו בשל פציעות, והמאמן אדי יורדנסקו צפוי לפתוח עם שלושה חלוצים, במערך של 4-3-3. דניס אליבק שכבש במפגש הקודם בין הנבחרות, צפוי לפתוח שוב בחוד. פלורינל קומאן אמור לתפקד בכנף השמאלית.

הרכבי הקבוצות

שופט: פרנסואה לטקסייה (צרפת)
אצטדיון: פאנצ'ו ארנה (הונגריה)

משחקי מחר בבית הישראלי

בלארוס -אנדורה (19:00)

שוויץ - קוסובו (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully