וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון חזן: "אני לא חולם, אני מציאותי - אפשר לעשות את זה"

17.11.2023 / 17:50

מאמן נבחרת ישראל מלא אמונה לפני המשחק המכריע מול רומניה (שבת, 21:45): "נעלה באומץ כדי שהחלום יהפוך למציאותי". ההרכב? "לא תמיד מי שפותח משחקים גם מכריע אותם". דור פרץ: "רוצים לשמח את כל המדינה"

מחזור 9הסתיים18/11/2023
נבחרת ישראל
  • זהבי (2)
2:1
  • (10) פושקאש
  • (63) חאג'י
רומניה
חולצת נבחרת ישראל עם שמו של נווה שוהם החטוף בעזה/ההתאחדות לכדורגל

הפעם באמת אין דרך חזרה. נבחרת ישראל תערוך מחר (שבת, 21:45) את משחקה המכריע והלפני-אחרון במסגרת בית ט' של מוקדמות יורו 2014, בידיעה שהיא חייבת ניצחון על רומניה כדי לשמור את החלום בחיים. הכחולים-לבנים מדורגים במקום השלישי בבית עם 12 נקודות, בעוד רומניה מדורגת שנייה עם 16 - כך שכל תסריט פרט לניצחון ישראלי, יחסל סופית את הסיכויים ויקבע ששני הכרטיסים יחולקו לשוויץ ורומניה.

ניצחון ישראלי, לעומת זאת, יפתח את הבית מחדש ויעביר את ההכרעה למחזור הנעילה שיתקיים ביום שלישי. ישראל תצטרך לנצח באנדורה ואז להחזיק אצבעות לכך שרומניה לא תנצח את שוויץ. גם אם ישראל לא תעפיל אוטומטית ליורו 2024 דרך המוקדמות, יש לה הזדמנות שנייה בפלייאוף שייערך בחודש מרץ וזאת בזכות הצלחתה בליגת האומות. אבל ההזדמנות הפעם גדולה ובנבחרת לא רוצים לפספס אותה.

"אני לא חושב שמישהו כאן צריך מוטיבציה", אמר אלון חזן במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "כולם מודעים למה שקורה במדינה ומוטיבציה לא חסרה. המפגש עם ילדי העוטף מחזיר אותנו לשפיות. אנחנו רואים מצליחים לחייך מחדש, זה ניצחון יותר גדול מכל ניצחון על המגרש מבחינתנו".

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן. ARMEND NIMANI, GettyImages
אופטימי. חזן/GettyImages, ARMEND NIMANI

על ערן זהבי והרוטציה: "שחקן שמוזמן לנבחרת, צריך למצוא את הדרך ולחשוב מתי הוא יכול לשחק. כל מי שנמצא איתנו צריך לקבל את הבמה ולהוכיח את עצמו כמו בפעם הראשונה. לא תמיד שחקני ההרכב מכריעים משחקים. יש לי מאגר גדול של שחקנים שיכולים להשפיע בכל רגע נתון על המשחק".

על רומניה: "רומניה נבחרת עוצמתית מאוד, טובה מאוד. אין להם שחקנים דומיננטיים בולטים, מדובר בקבוצה טובה עם הרבה שחקנים שעולים קדימה. אנחנו רוצים להפעיל עליהם לחץ בחלק המגרש שלהם. יש לנו מספיק שחקנים שיכולים לעשות גם פעולות אישיות וגם פעולות קבוצתיות וטקטיות. המטרה שלנו היא להשתפר בכל משחק, וגם תוך כדי משחק".

על הרכב המחליפים נגד שוויץ: "הענקנו מנוחה לכמה שחקנים במשחק הקודם, אבל לדעתי זה יפעל לטובתנו. השחקנים האלה עלו לאחר מכן רעננים מאוד למשחק וזה עזר לנו בדקות האחרונות".

חזן הוסיף: "עד לפני חודש וחצי חלמתי, אבל מאז אני לא מצליח לישון. עכשיו אני כבר לא חולם, אני רוצה להיות מציאותי - ובמציאות שלי אני מאמין שאנחנו מסוגלים לעשות את זה. המציאות שלנו היא שאנחנו מספיק טובים כדי להגיע למשחק הזה במטרה להכריע. נעלה באומץ כדי לא לדבר על חלומות, אלא רק על מציאות".

דור פרץ הוסיף: "אמרתי לילדים מהעוטף שדיברו איתי היום כשנפגשנו, שזה מעט מאוד מבחינתנו כי הם נותנים לנו המון. אנחנו רוצים לשמח אותם. קשה לשחק במצב של המדינה, אחרי שילדים ואנשים נחטפו. אנחנו רוצים לשמח חיילים ואנשים במדינה, רוצים לשמח את המדינה כולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דניס אליבק שחקן נבחרת רומניה מול מיגל ויטור שחקן נבחרת ישראל. DANIEL MIHAILESCU/AFP, GettyImages
צפוי לפתוח שוב בחוד. דניס אליבק/GettyImages, DANIEL MIHAILESCU/AFP

הרומנים יעלו למשחק בידיעה שהם זקוקים לנקודה אחת בלבד כדי לחזור ליורו לראשונה מאז 2016. הם מגיעים להתמודדות אחרי 0:4 ביתי קליל על אנדורה, שהגיע שלושה ימים אחרי 0:0 מאכזב אצל בלארוס. שחקן הכנף דניס מאן והמגן השמאלי מריו קאמורה יעדרו בשל פציעות, והמאמן אדי יורדנסקו צפוי לפתוח עם שלושה חלוצים, במערך של 4-3-3. דניס אליבק שכבש במפגש הקודם בין הנבחרות, צפוי לפתוח שוב בחוד. פלורינל קומאן אמור לתפקד בכנף השמאלית.

הרכבי הקבוצות

שופט: פרנסואה לטקסייה (צרפת)
אצטדיון: פאנצ'ו ארנה (הונגריה)

משחקי מחר בבית הישראלי

בלארוס -אנדורה (19:00)

שוויץ - קוסובו (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully