וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סי.ג'יי האריס: "זה לא רק כדורסל. אנחנו רוצים לשמח קצת את האנשים בישראל"

16.11.2023 / 11:26

הפועל חולון עלתה למאזן 0:2 בליגת האלופות, כמו בשנתיים הקודמות, ואנשיה התרגשו לאחר הניצחון ה"ביתי" על ריו בראוגן. המאמן עמית שרף: "למרות שכרגע אנחנו רחוקים - האוהדים בלב שלנו"

הפועל חולון מציגה את המדים החדשים/הפועל חולון

לכאורה, העובדה שהפועל חולון ניצבת במאזן 0:2 בליגת האלופות אינה אמורה לרגש במיוחד. מדובר כבר בסוג של הרגל, משום שזו העונה השלישית ברציפות שבה פותחים הסגולים את הקמפיין בשני ניצחונות. אבל לאור הסיטואציה שנוצרה, כשהקבוצות הישראליות איבדו את המגרש הביתי, מתגוררות בחו"ל ומשחקות מול יציעים ריקים - אין ספק שמדובר בהישג מרשים במיוחד.

"זה היה משחק מדהים שלנו", אמר סי.ג'יי האריס לאחר הניצחון ה"ביתי" בריגה, 79:84 על ריו בראוגן. "הספרדים שיחקו טוב, אבל נשארנו יחד ברגעים הקשים וכל אחד תרם את חלקו. לא קל לשחק בלי קהל, ואי אפשר להתרגל לזה. חווינו את זה בקורונה, וחבל שהאוהדים שלנו לא איתנו, אבל אנחנו משחקים עבור מטרה גדולה. בשבילנו, כרגע זה לא רק כדורסל. כשאנחנו מנצחים, אנחנו מצליחים להעלות חיוך ולהביא קצת שמחה לאנשים בישראל, וזה חשוב לנו מאוד".

המאמן עמית שרף ביקש בראש ובראשונה להודות למארחים בלטביה. "הקהל חסר לנו, אבל קיבלתם את פנינו וגרמתם לנו להרגיש כמו בבית", אמר למקומיים. "האוהדים שלנו ממש חיים את הקבוצה, באים לכל משחק, ולמרות שכרגע אנחנו רחוקים - הם בלב שלנו. כשאתה משחק כל הזמן, יש לך תחושה איך תופיע. אבל במצב הזה, שבועיים אחרי המשחק הקודם שלנו, אי אפשר לדעת. היו לנו אימונים טובים, גם בקפריסין וגם כאן, והשחקנים נתנו כל מה שהיה להם".

סי ג'יי האריס, הפועל חולון. דני מרון
"משחק מדהים שלנו". האריס/דני מרון

האריס, שקלע 15 נקודות ומסר חמישה אסיסטים, סיפר על המציאות היומיומית המורכבת: "העובדה שהמשפחה שלי איתי הופכת את החיים שלי לקלים יותר. זה לא הכי נוח עם הנסיעות ולחיות במלונות, אבל אנחנו מבורכים שיש לנו את האפשרות לשחק כדורסל בזמנים קשים כאלה".

שתי הקבוצות ייפגשו שוב בשבוע הבא, בלוגו שבספרד. ניק ג'ונסון, שהחמיץ את המשחק הדחוי אתמול מכיוון שלא היה חתום עדיין במועדון במועדו המקורי, יערוך את הופעת הבכורה שלו במדי חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully