וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,000 אוהדים במרחק 1,500 ק"מ: אירוע ספורט ראשון תחת המלחמה

הפועל ירושלים תתארח הערב (19:30) בסלוניקי, אבל בארנה תתקיים צפייה משותפת במשחק - לצד מיצג למען החזרת החטופים. על התקדים שנוצר, הגופים שהתגייסו לקיום ההקרנה וההנחיות לקהל במקרה של אזעקה

תקציר הפסדה של הפועל תל אביב 98:89 לפרומטיי ביורוקאפ/ספורט1

אוהדי הפועל ירושלים כבר כמעט הספיקו לשכוח איך מרגיש יום של משחק בית. חמישה חודשים וחצי חלפו מאז שיחקו האדומים בפעם האחרונה בפיס ארנה, והערב (רביעי, 19:30) - אף שהקבוצה עצמה נמצאת בכלל במרחק אווירי של כ-1,500 ק"מ - יגיעו כ-1,000 צופים לצפייה משותפת במפגש עם פאוק סלוניקי בליגת האלופות.

למעשה, ברקע חזרת הליגות בכדורגל ובכדורסל המתוכננת לסוף השבוע, יהיה זה אירוע הספורט ו/או התרבות הראשון שמתקיים בישראל מאז פרוץ המלחמה. מאחורי הארגון, שהתאפשר בשיתוף פעולה עם עיריית ירושלים, דילגו במועדון על לא מעט סוגיות מורכבות, אבל הצליחו לכבוש את היעד שסימנו לעצמם.

חברת אריאל, המנהלת את הארנה, סיפקה בחינם את המתקן; משטרת ישראל ופיקוד העורף העניקו את האישורים להכנסת הקהל, ובימים האחרונים נבנתה פקודת אבטחה מיוחדת לניהול האירוע. אתמול הגיעו כ-200 מתנדבים שבנו מיצג למען החזרת החטופים; על כל אחד מ-6,000 הכיסאות בטבעת התחתונה הודבק פוסטר ועליו תמונה של אחד הישראלים המוחזקים בידי חמאס, ולפני הקרנת המשחק יתקיים טקס במעמד ראש העיר משה ליאון.

מיצג בארנה למען החטופים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
תמונות החטופים על הכיסאות בארנה/אתר רשמי, הפועל ירושלים
מיצג בארנה למען החטופים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
במקרה של אזעקה, הקהל ייקרא לרדת לפרקט - ומשם למרחב המוגן/אתר רשמי, הפועל ירושלים

שערי האולם ייפתחו ב-18:00, והטקס יחל ב-18:45. אם תישמע אזעקה בירושלים, הקהל יונחה לרדת לפרקט - וממנו יהיו שתי יציאות למרחב מוגן: אחת מול ספסל האורחת, ואחת מול ספסל הקבוצה הביתית.

על המגרש ביוון תנסה ירושלים להשלים סיבוב מושלם ולעלות למאזן 0:3, שיקרב אותה מאוד להבטחת הכרטיס לטופ 16. יריבתה, פאוק, רחוקה מלהיות יציבה; היא פתחה את הקמפיין בניצחון חוץ מרשים על גלאטסראיי, אבל לפני שבועיים הובסה בידי בנפיקה ליסבון.

עבור שחקן אחד זה היה מפגש מיוחד; ג'סטין אלסטון תיכנן לשחק בישראל, ואף חתם בשתי קבוצות שונות בליגת העל, אבל עזב את הארץ בלי לקיים אפילו הופעה רשמית אחת. בקיץ הוא הצטרף למכבי עירוני רמת גן, ושוחרר לאחר פרוץ המלחמה בעזה. אחר כך עבר להפועל חולון בחוזה זמני, ובעקבות דחיית משחקה בליגת האלופות - נפרד גם ממנה, ומצא עצמו בפאוק. השבוע, בהופעת הבכורה שלו, ניפק 19 נקודות ו-14 ריבאונדים בניצחון החוץ על אפולון פטראס בליגה היוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully