וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון תקיים מחוות לזכר הנרצחים והנופלים ולמען החטופים

14.11.2023 / 17:22

עונת הגלות של הסגולים תיפתח בריגה שבלטביה נגד ריו בראוגן במסגרת ליגת האלופות (רביעי, 21:30). שרף יחסר את הרכז החדש ניק ג'ונסון מכיוון שמדובר במשחק דחוי

תיקתקנו, 14.11/ספורט1

עונת הגלות של הפועל חולון תיפתח מחר (רביעי, 21:30), כשתארח לראשונה בריגה שבלטביה את ריו בראוגן במסגרת ליגת האלופות. הסגולים יחסרו את הרכז החדש ניק ג'ונסון, מכיוון שמדובר במשחק דחוי - ובמועדו המקורי הוא עדיין לא היה רשום בקבוצה.

לפני המשחק תתקיים דקה דומיה ושחקני הפועל חולון ואנשי הצוות ילבשו חולצות הקוראות לשחרורם של החטופים עם תמונותיהם של הגר ברודץ ושלושת ילדיה - עפרי בת ה-10, יובל בן ה-8 ואוריה בן ה-4.5, שמוחזקים בעזה כבר 39 ימים וכידוע נמנים עם אוהדי הקבוצה. על הכיסאות יונחו תמונותיהם של 239 החטופים, דגל מדינה ענק ייפרס ביציע והשחקנים יעלו עם סרטים שחורים על גופיות המשחק.

המחווה של הפועל חולון לזכרם של הנרצחים והנופלים ולמען שחרורם של החטופים. הפועל חולון, אתר רשמי
החולצה שילבשו שחקני ואנשי הפועל חולון/אתר רשמי, הפועל חולון

מאז הניצחון המרשים בבון, חולון התאמנה בשבועיים האחרונים בקפריסין. יריבתה הספרדית נעה עד כה העונה בין ייאוש לתקווה, התאפיינה בחוסר יציבות: היא הביסה בבית את בורסאספור 48:68, אך הפסידה בשבוע שעבר 86:71 בבון; בתחילת השבוע הצליחה לנצח בהרכב חסר את ז'ובנטוד בדאלונה, אם כי הקטאלנים מצויים במשבר ומשחקים בחצי סגל.

"אני רוצה להודות לאיגוד הלטבי ולקבוצת VEF ריגה על הרצון והנכונות לארח אותנו בצורה האיכותית ביותר", אמר המאמן החולוני עמית שרף. "אנחנו מלאי מוטיבציה להמשיך ולייצג את המדינה ולשחק בשביל העיר חולון. הלב שלנו בארץ עם האזרחים וכמובן עם החיילים. אנחנו מתגעגעים למנהל המשק אושר מיכאלי ולעוזר המאמן עידו לויט שממשיכים להיות חלק מכוח המילואים של צה"ל".

בנוגע ליריבה הוסיף שרף: "אנחנו עומדים לפגוש קבוצה ספרדית עמוקה, שבנויה על חמישה גארדים ספרדים ושבעה פורוורדים וסנטרים זרים. הניצחון על בדאלונה הוציא אותה מתקופה לא פשוטה. נצטרך להיות במיטבנו כדי להתמודד עם הגודל שלה ולנצל את היתרונות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully