וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההודעה של הקפריסאים וחוקי אופ"א: הפלונטר של מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 11.11.2023 / 14:10

הירוקים הודיעו על המגרש בלרנקה כחלופי ועל פי חוקי אופ"א לא רשאים לשנות שוב, אולם הקפריסאים חזרו בהם מהסיכום והבהירו כי הם לא מוכנים לארח את המשחק מול רן בשל סידורי האבטחה. חיפה תחכה לתשובה מאופ"א לגבי האופציות שניצבות בפניה

תקציר: מכבי חיפה - ויאריאל 2:1/ספורט1

אם לא די בבעיות של הקבוצות הישראליות בצל המלחמה, הרי שמכבי חיפה עומדת בפני פלונטר נוסף. ביום חמישי "אירחו" הירוקים את ויאריאל בליגה האירופית במגרש בלרנקה, כשבקפריסין הסכימו להמשיך לאפשר להם לארח את המשחקים כל עוד לא תהיה כניסת קהל.

אלא שאמש (שישי), באופן מפתיע, הודיעו ראשי האיצטדיון לאנשי מכבי חיפה כי הם מסרבים לארח גם את המשחק מול רן, כפי שתוכנן, וזאת בשל סידורי האבטחה. "הקפריסאים הבהירו שקשה להם להתמודד עם כל סידורי האבטחה וכל הדרישות, ולכן הם לא מעוניינים שנארח גם את ראן באיצטדיון שם", אמרו הירוקים.

לפי חוקי אופ"א האלופה הישראלית היתה צריכה להודיע על המגרש החלופי לאחר שנאסר על אירוח משחקים בישראל, וזה בלרנקה נבחר. בהתאם לנהלים, לא ניתן לשנות מגרש בכל משחק ולכן הירוקים עומדים בפני בעיה לא קטנה.

מכבי חיפה תמונת סיום מול ויאריאל. רויטרס
סיטואציה בלתי אפשרית. שחקני מכבי חיפה אחרי ההפסד לוויאריאל/רויטרס

במועדון יעדכנו כמובן את אנשי אופ"א בהודעה של הקפריסאים ויקבלו תשובות לגבי האופציות העומדות בפניהם. אם בגוף הכדורגל האירופי יאשרו זאת בחיפה יחפשו איצטדיון חלופי, אך אם אופ"א תדחה את הבקשה, האלופה הישראלית תדרוש מהם להתערב ולפעול אל מול הקפריסאים על מנת לאשר את קיום המשחק מול רן.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully