וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ממתינה לתשובות: שלושה זרים ומורוזוב טרם אישרו שיחזרו

10.11.2023 / 16:05

הירושלמים ביקשו מהם לחזור, אך הוצ'קו מחכה לרגיעה, ג'ורג' לפחות יצר קשר וסילבה מנסה לשוב ארצה, אבל מופעלים עליו לחצים מבני משפחתו. ברוסיה טוענים שהמגן עשוי לבקש לעזוב

תיקתקנו, 10.11/ספורט1

בית"ר ירושלים הודיעה לזרים של הקבוצה לחזור לארץ, אבל בשלב זה עדיין ישנם סימני שאלה לגבי שלושה מהם - דני הוצ'קו, מיגל סילבה ומיירון ג'ורג', כאשר גם המגן היהודי גריגורי מורוזוב חושש לחזור וברוסיה אף מדווחים שהוא שוקל לבקש לעזוב.

הוצ'קו מעוניין לשוב רק לאחר שתהיה רגיעה בלחימה, בעוד מיגל סילבה מעוניין לחזור ללא משפחתו, אך בשלב זה לא נתן את האישור הסופי לאור הלחץ הגדול של מקורביו. מיירון ג'ורג' יצר קשר עם המועדון, אולם גם הוא לא התחייב לחזור בשלב זה.

גריגורי מורוזוב בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"בשיחות עם בית"ר ירושלים, נראה מה יהיה"/קובי אליהו

בכל הנוגע לגריגורי מורוזוב שחברתו נמצאת בהריון, הוא חושש אף הוא לחזור בשלב זה ונעשים מאמצים לשכנעו. מורוזוב חתם בקיץ האחרון על חוזה חדש לשלוש שנים בקבוצה והוא כידוע מתאזרח בשל יהדותו, כך שאינו נחשב בזר.

כאמור, ברוסיה דווח שמורוזוב שוקל לעזוב וכך הוא אמר בתקשורת: "אני עוד צריך זמן כדי להחליט ולהבין מה המצב בישראל. אני עדיין חושב מה לעשות, בהתחלה ציפו שזה יסתיים מהר אבל זה לא קרה. אני ובית"ר בשיחות ונראה מה יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully