וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוסמן: "משחקים בשביל הצופים בבית, מנסים לספק להם אסקפיזם"

הפועל ירושלים חוגגת את פתיחת העונה הטובה ביותר זה 4 שנים אחרי הניצחון בליסבון. אנדור הצטיין והודה: "כיף לשחק לעיני קהל"

תיקתקנו, 8.11/ספורט1

לראשונה זה ארבע שנים, הפועל ירושלים פותחת את ליגת האלופות במאזן 0:2. אחרי הניצחון הדרמטי בהארכה על גלאטסראיי בשבוע שעבר, אתמול (רביעי) זה היה קל יותר והיא הביסה בליסבון את בנפיקה 66:84.

הפורטוגלים עוד הובילו בתחילת הרבע השני, אבל העליונות הישראלית באה לידי ביטוי ככל שהתקדם המשחק - וגם עצירה של חצי שעה בשל תקלה בשעונים לא באמת עצרה את המומנטום. "זה היה ערב ארוך", סיכם יובל זוסמן, שסיים עם 7 נקודות ו-6 ריבאונדים. "לא חזרנו בצורה טובה אחרי ההפסקה הארוכה, אבל מצאנו את האנרגיה ואת הריכוז, וביצענו פחות טעויות. זה אולם שקשה לשחק בו, ואנחנו שמחים שניצחנו".

בנוגע למצבה של הקבוצה בזמן המלחמה אמר זוסמן: "אנחנו נמצאים מחוץ לבית כבר תקופה, וצריכים למצוא את הכוחות בתוכנו. אנחנו משחקים בשביל הישראלים שצופים בנו מהבית, ומנסים לספק להם אסקפיזם וקצת לשמח אותם".

יובל זוסמן שחקן הפועל ירושלים. ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
"מצאנו את הכוחות בתוכנו". זוסמן/אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

מוריס אנדור (14 נקודות ו-7 ריבאונדים): "המשחק היה תלוי בנו. בשבוע שעבר, למרות הניצחון על גלא, לא היינו מרוצים מהדרך שבה שיחקנו. אז הפעם באנו בגישה שאנחנו רוצים לקחת צעד קדימה, וזו רק ההתחלה. נהנינו לשחק מול קהל".

ביום רביעי תגיע ירושלים לקו מחצית הדרך בשלב הבתים, כשתתארח אצל פאוק סלוניקי. עבור היוונים, שניצחו באיסטנבול והובסו בליסבון, זה יהיה משחק ביתי ראשון. הם צירפו השבוע את ג'סטין אלסטון, שאמור היה לשחק העונה במכבי רמת גן ובהפועל חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully