וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק אגדות למען המפונים מהדרום: "הכל כדי להרים להם את מצב הרוח"

8.11.2023 / 18:43

כוכבי הפועל ומכבי חיפה בעבר התכנסו לדרבי ראווה עבור ילדים ומפונים מהדרום. עטר: "אם אנחנו מצליחים לגרום להם לחייך אז עשינו את שלנו". לאלה: "הם עברו משהו שאף אדם לא צריך לעבור. שולחים חיזוקים לחיילים ומשתתפים בצער המשפחות"

תיקתקנו, 8.11/ספורט1

אגדות הפועל ומכבי חיפה עורכים בשעה זו דרבי ראווה למען המפונים מאזור הדרום במגרשי הספורט בחיפה. בין אגדות העבר שהגיעו לשמח את הילדים מהדרום היה ניתן למצוא את ראובן עטר, רן בן שמעון שמאמן את האדומים, זאהי ארמלי, ניר דוידוביץ', אייל טרטצקי, מהראן לאלה, אברהם אבוקרט ואחרים נוספים.

עוד לפני המשחק, דיברו שחקני העבר על התחושות והייחודיות של האירוע. "אנחנו עושים את זה בשביל הילדים ובשביל המפונים כדי להרים להם, גם אם מעט, את מצב הרוח", אמר ניר דוידוביץ' לוואלה! ספורט. "אם אפשר לעזור להם כדי שלא יחשבו על כל מה שעובר, אפילו לזמן קצר, אז כמובן שנעשה את זה".

על כך שכמה אוהדים מוכרים של הפועל תל אביב, שם הוא משמש כמאמן שוערים, נרצחו ונפלו בקרב אמר: "אנחנו וכל הליגה נרגיש את זה היטב כשהליגה תחזור, ובטח כשהקהל יחזור למגרשים".

"בפעם האחרונה ששיחקתי זה היה לפני כמה חודשים מול אגדות ברצלונה", הוסיף דוידוביץ'. "זה עולם אחר לעומת המשחק מול אגדות ברצלונה זה ברור".

ניר דוידוביץ'. שלמה וייס, מערכת וואלה
"עושים את זה בשביל הילדים והמפונים כדי להרים להם את מצב הרוח". דוידוביץ'/מערכת וואלה, שלמה וייס

גם מהראן לאלה דיבר על התחושות לקראת המשחק: "אם אני בכושר? זה לא מעניין היום, רק הילדים והתושבים מהדרום חשובים היום. באנו לשמח אותם, הם עברו משהו שאף אדם לא ראוי שיעבור ואם אנחנו יכולים אפילו בקצת לעזור במשהו, אז זכינו. כמובן שאני שולח מכאן חיזוקים לכל החיילים ששומרים עלינו ומשתתף בצער כל המשפחות שאיבדו את היקר להם מכל".

"חודש עבר בדיוק מהמשחק מול ברצלונה עד השביעי באוקטובר ואלוהים ישמור מה שקרה", אמר ראובן עטר. "כל הזדמנות שיש לשמח את המפונים אני הולך - תרומות דם, התנדבויות וזה הטבע של כל העם שלנו. כולם רוצים לעזור לכולם לעבור את התקופה הזו. זו תקופה רעה מאוד. מקווה מאוד שהחטופים יחזרו הביתה ואני מקווה שזו פעם אחרונה שהמפונים יצטרכו ללכת מהבית. אם אנחנו מצליחים טיפה לגרום להם לחייך אז עשינו את שלנו. הדבר הכי חשוב זה בריאות והצלחה לאנשי הבטחון. עליתי ליציע עכשיו והם שמחים, אבל ברור לי שזה רגעי. אם הצלחנו אפילו לרגע להשכיח מהם את הצרות, אז עשינו את שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
נטע לביא לצד שון וייסמן נבחרת ישראל. שלמה וייס, מערכת וואלה
הצטרפו לערב המרגש. וייסמן ולביא/מערכת וואלה, שלמה וייס

המשחק עצמו נערך מול מעל למאה מפונים מהדרום נפתח בדקת דומייה, כשעוד לפניה ניגשו השחקנים אל הקהל שהיה נרגש מאוד לראות את הכוכבים. מי שגם כן הגיעו אל האירוע היו שני הליגיונרים של נבחרת ישראל, נטע לביא ושון וייסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully