וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאק הנקינס לקראת בנפיקה ליסבון: "תקופה מורכבת וקשה לכולנו"

הפועל ירושלים תפגוש יריבה פורטוגלית לראשונה זה 19 שנה (רביעי, 22:00), הפורוורד סימן את המפתחות למשחק: "חשוב שנשלוט בקצב"

תיקתקנו, 7.11/ספורט1

שבוע לאחר הניצחון הדרמטי על גלאטסראיי, הפועל ירושלים תוכל לעשות מחר (רביעי, 22:00) צעד משמעותי לעבר הטופ 16 בליגת האלופות. הפעם לא בבית המאולתר בבלגרד, אלא במשחק חוץ מול בנפיקה ליסבון. הפועל ירושלים תעלה שוב במדים שחורים לזכר הנרצחים בטבח והנופלים בקרבות, צפויה להתייצב בסגל מלא למפגש הראשון שלה זה 19 שנה עם יריבה פורטוגלית.

לקראת המשחק אמר זאק הנקינס: "אנחנו בתקופה מורכבת וקשה לכולנו, רחוקים מהבית ויש הרבה אתגרים מנטליים, אבל אנחנו בתהליך של צמיחה ורוצים להעלות רמה בכל מה שקשור לחדות ולקבוצתיות שלנו. אנחנו רוצים להציג יכולת משכנעת יותר, במיוחד אחרי המשחק הקודם שבו הצלחנו להשיג ניצחון בשיניים. הפוקוס שלנו צריך להיות בריבאונד. לבנפיקה יש כמה ביגמנים טובים וסקוררים מצוינים שמשחקים בקצב גבוה, ולכן חשוב שנשלוט בקצב המשחק".

זאק הנקינס, הפועל ירושלים. ליגת האלופות בכדורסל, אתר רשמי
הקצב עשוי להכריע. הנקינס/אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

גם בנפיקה עומדת כמוה על מאזן 0:1, לאחר שהביסה במחזור הפתיחה את פאוק סלוניקי 72:94. בקבוצה שלושה שחקנים שהופיעו בליגה הישראלית: אקס מכבי תל אביב מייק צירבס, טוני דגלאס שעבר בהפועל אילת, ואיבן אלמיידה שהגיע לעירוני נהריה בעונת הקורונה וכיכב בשבוע שעבר מול היוונים עם 28 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully