וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זר במכבי חיפה: "אנחנו חוששים. מספיק משוגע אחד שיפגע בנו"

7.11.2023 / 7:35

אחרי שהתברר שלא יחזרו ארצה אחרי המשחק נגד ויאריאל בקפריסין בצל פגרת הנבחרות, הזרים של האלופה מודים : "הלב שלנו עם ישראל, אבל יש לנו אחריות על המשפחות, צריכים להבין את זה". במועדון עדיין מקווים שבאופ"א יאשרו להם לקיים דקת דומיה לפני המשחק

תקציר: מכבי חיפה - פנאתינייקוס 0:0/ספורט1

החשש של השחקנים הזרים של מכבי חיפה גובר. אמש (שני) עלתה חיזבאללה שלב נוסף בלחימה נגד ישראל כששיגרה רקטות לאיזור הקריות, והשחקנים הזרים שממילא לא מתוכננים לחזור לישראל אחרי המשחק נגד ויאריאל ביום חמישי בשל פגרת הנבחרות, מביעים דאגה.

אחד השחקנים הזרים הדומיננטים בקבוצה: "הלב שלנו עם ישראל, החברים שלנו כאן, אנחנו עוקבים אחר החדשות ועצובים מאד, אנחנו והמשפחות שלנו, אנחנו חוששים מאד, מספיק אדם אחד משוגע שיפגע בנו. יש לנו אחריות על המשפחות שלנו. צריכים להבין את זה. זה מצב קשה מאד מקווים שזה ייגמר במהרה".

צ'ארון שרי, פרנזי פיירו, דניאל סונדגרן, פייר קורנו, לורנצו שימיץ' ושואו נפגשו אמש בקפריסין לראשונה מזה כחודש עם אנשי ושחקני הקבוצה. במועדון עדיין מקווים שבאופ"א יאשרו להם לקיים דקת דומיה לפני המשחק. עד כה, טרם הגיעה תשובה.

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה מאוכזב. ברני ארדוב
החשש גובר. שרי ושואו/ברני ארדוב

ששת השחקנים הבהירו לאנשי המועדון שיגיעו לקראת חידוש הליגה ובחיפה מקווים מאוד שאכן כל השישה יגיעו כאשר יתברר שהליגה עומדת בפני חידוש.ששת השחקנים הבהירו לאנשי המועדון שיגיעו לקראת חידוש הליגה ובחיפה מקווים מאוד שאכן כל השישה יגיעו כאשר יתברר שהליגה עומדת בפני חידוש.

בתוך כך, מחר יתקיים משחק הראווה בין נבחרת כוכבי העבר של מכבי והפועל חיפה לכבוד המשפחות שפונו מיישובי הצפון והדרום והגיעו לחיפה. בנוסף לשלל הכוכבים שכבר אישרו הגעה, נודע כעת כי גם כוכב העבר ראובן עטר יגיע מחר לקחת חלק במשחק למען המשפחות שפונו מבתיהן.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully