וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים הזרים של מכבי חיפה לא יחזרו לארץ אחרי המשחק בקפריסין

6.11.2023 / 16:52

בשל פגרת הנבחרות, הזרים קיבלו אישור לשוב למדינותיהם לאחר המשחק מול ויאריאל. הם הביעו בפני אנשי ושחקני המועדון חשש גדול שייפגעו על ידי מוסלמים אם יתמכו בישראל

תיקתקנו, 6.11/ספורט1

ששת השחקנים הזרים של מכבי חיפה שלא חזרו לארץ מאז פרוץ המלחמה, חברו לקבוצה בקפריסין ומשתתפים באימוניה לראשונה זה כחודש. למעשה, צ'ארון שרי, פרנזי פיירו, דניאל סונדגרן, פייר קורנו, לורנצו שימיץ' ושואו נפגשו בקפריסין לראשונה עם אנשי ושחקני הקבוצה וכמובן ששיחת היום הייתה המצב בישראל.

השחקנים הזרים ובייחוד הותיקים שבהם שראו וכבר היו בישראל בעתות מלחמה, הופתעו מעוצמת העניין ובשיחות הבהירו שהם חוששים מאוד להביע דעות בנושא המלחמה ברשתות החברתיות, שכן במדינותיהם יש לא מעט מוסלמים ומכאן חששם לפעולות נקם בהם. כמו כן הזרים הבהירו שבני משפחותיהם חוששים מאוד מכך שינסו לפגוע בהם בשל הקרבה לישראל.

אחד השחקנים הזרים הדומיננטים אמר: "הלב שלנו עם ישראל, החברים שלנו כאן, אנחנו עוקבים אחר החדשות ועצובים מאד, אנחנו והמשפחות שלנו, אנחנו חוששים מאד, מספיק אדם אחד משוגע שיפגע בנו. יש לנו אחריות על המשפחות שלנו. צריכים להבין את זה. זה מצב קשה מאד מקווים שזה ייגמר במהרה"

מסאי דגו עם שחקני מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
התאחדו בקפריסין, אבל לא כולם ישובו לישראל מיד אחרי המשחק/אתר רשמי, מכבי חיפה

בינתיים הוחלט שכל השישה לא יחזרו לישראל לאחר המשחק מול ויאריאל ביום חמישי (19:45, ספורט4), כך שלמעשה הזרים יחזרו למדינות שלהם עם סיום המסע בקפריסין. ששת השחקנים הבהירו לאנשי המועדון שיגיעו לקראת חידוש הליגה ובחיפה מקווים מאוד שאכן כל השישה יגיעו כאשר יתברר שהליגה עומדת בפני חידוש.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully