וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר חוששים: "לא נהיה מוכנים מקצועית לחזרת הליגה"

6.11.2023 / 9:53

היציאה לחל"ת וההפסקה הנוספת מהאימונים מאכזבת את השחקנים מההבירה: "זה נזק גדול, בסוף נחזור לשחק ונשלם על ההתנהלות הזאת". זוארץ וכלפון לוחצים על אברמוב לבטל את החל"ת, ומה קורה עם מחלקת הנוער?

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 3:0/ספורט1

בעוד ההתאחדות לכדורגל ומנהלת הליגות פועלים לחזרת ליגת העל בסוף החודש הקרוב או בתחילת החודש הבא, בית"ר ירושלים הפסיקה להתאמן באמצע השבוע שעבר כשבסוף השבוע הוצאו כל העובדים לחל"ת.

קברניטי הענף משוכנעים כי ברגע שהכדורגל יחזור גם בית"ר תעשה כך, אך ברק אברמוב נחוש בשלב זה שהקבוצה לא תחזור. "היינו בהפסקה מאימונים של יותר משבוע באוקטובר ועכשיו שוב", אמרו שחקנים במועדון. "הקבוצה לא תהיה מוכנה מקצועית לחזרה לליגה. הפסקת האימונים היא נזק גדול, שלא לדבר על כך שהזרים לא כאן. בסוף אנחנו נחזור לשחק ונשלם על ההתנהלות הזאת".

ארגון השחקנים נתן למועדון עד היום ב-12:00 לחזור בו מהחל"ת לפני שיפנה להליכים משפטיים, אך במקביל ישנם ניסיונות של שינו זוארץ וארז כלפון לנסות לגרום לברק אברמוב לבטל את החל"ת ברגע שיודיעו על חזרת הליגה, ומשוכנעים כי זה מה שיקרה בימים הקרובים.

אחרי תקופה שמחלקת הנוער לא חזרה לפעילות בגלל המיגוניות, הוא שבה לאחרונה להתאמן באופן מלא.

שחקני בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
איך זה ייגמר? שחקני בית"ר/מאור אלקסלסי

"חיילינו הגיבורים והאמיצים נלחמים בעוז על הארץ שלנו", כתב אמש אברמוב לאוהדים. "מדי יום אנו קוברים את מיטב בנינו ובנותינו. חיילים ואזרחים כאחד. יש לנו חטופים שיושבים במנהרות בידי האויב, מאות אלפי חיילים וחיילות, אנשי מילואים וכוחות ההצלה, שנמצאים בשדה הקרב, נלחמים על חייהם ועל גורל המדינה שלנו. עשרות אלפי תושבים מאזור הצפון והדרום עקורים מבתיהם כבר מספר שבועות. אז למה בכל זאת רוצים לקיים את הליגה, בזמן לחימה, ללא קהל, ללא זרים וכמובן שחלק מהקבוצות גם ללא מגרש ביתי?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully