וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן העבר נינו ברגיג הלך לעולמו בגיל 84

6.11.2023 / 9:14

ברגיג שיחק בהפועל באר יעקב ואימן שנים רבות בליגות שונות בישראל. רעייתו לואיזה אמרה: "אני שבורה ומרוסקת, התפילות לא עזרו". הלוויה תתקיים בשעה 14:00 ביום שלישי הקרוב

נינו ברגיג. באדיבות המשפחה,
יהי זכרו ברוך. ברגיג/באדיבות המשפחה

נינו ברגיג, שחקן העבר של הפועל באר יעקב, מאמן בליגות השונות בישראל ובעל תפקיד בהתאחדות לכדורגל, הלך הלילה (בין ראשון לשני) לעולמו בגיל 84 בבית החולים תל השומר, לאחר שהיה מורדם ומונשם מספר שבועות. ברגיג היה מאמן מוערך בשנות ה-70 וה-80 ואימן גם מספר קבוצות בליגה הלאומית (היום ליגת העל).

כל בני המשפחה היו סביב מיטתו ברגעיו האחרונים. ההלוויה תתקיים מחר ( שלישי) בבית העלמין בבאר יעקב. "הבנים החליטו כי נינו הגדול, האיש הכי יקר למשפחה וליישוב ייקבר כאן היכן שראוי לו", אמרה אשתו לואיזה. "רבים הגיעו, התפללו להחלמתו, אבל נינו הלך לנו. היינו ליד המיטה בה נפטר עד 02:00, אני לא יודעת איך אמשיך לחיות בלי נינו, אני שבורה ומרוסקת וכך כולנו. הספר שבו נהג נינו להסתפר שנים ביקש להגיע למיטה בבית החולים לגלח ולספר אותו. כולם יהיו מחר בהלוויה שאין עדיין שעה מדויקת לה, התפילות לא עזרו".

בשבוע שעבר סיפרה לואיזה: "בשנים האחרונות נינו לא היה בריא, עבר ניתוח מעקפים ויש לו קוצב לב. הכליות שלו במצב לא טוב והלב נחלש לאדם האמיץ והחזק הזה. לפני תקופה קצרה הוא החל להרגיש לא טוב, עיקם את הפנים ולא היה במצבו הרגיל. הוזמן במהירות אמבולנס והוא נשלח לבית החולים שיבא. בפסח היינו מספר שבועות אצל הבן בקנדה, כשחזרנו החלה ההידרדרות במצב הרפואי. הכדורגל היה כל חייו של נינו, הוא היה יושב יום יום עד השעות הקטנות וצופה במשחקי הכדורגל, הם היו מה שהחזיק אותו".

מודעת אבל נינו ברגיג ז"ל. באדיבות המשפחה
מודעת אבל נינו ברגיג ז"ל/באדיבות המשפחה

המשפחה הוסיפה ומסרה כי ההלוויה תצא ביום שלישי בשעה 14:00 ממגרש הכדורגל הקרוי על שמו לבית העלמין בבאר יעקב.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully