וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון תצא לטורקיה בצוות מצומצם, שני זרים חדשים חתמו

5.11.2023 / 18:20

הגארד ניק ג'ונסון (30, 1.91 מ') הצטרף לפחות עד לסיום שלב הבתים בליגת האלופות וג'סטין אלסטון (29, 2.03 מ') בשלב זה רק למשחק מול בורסאספור

תיקתקנו, 5.11/ספורט1

הפועל חולון הודיעה הערב (ראשון) על צירופם של שני זרים חדשים, לאור העובדה כי הקבוצה תצא למשחק בטורקיה מול בורסאספור בצוות מצומצם וכשמצבת השחקנים עדיין לא ברורה בעקבות אזהרת המסע שפרסם המל"ל. למשחק בליגת האלופות של פיב"א תגיע חולון עם שישה זרים, כאשר שניים כאמור חדשים.

הראשון הוא ניק ג'ונסון, שחתם לפחות עד סיום שלב הבתים בליגת האלופות. הגארד בן ה-30 (1.91 מ'), בוגר מכללת אריזונה, רשם 38 הופעות במדי יוסטון רוקטס ב-NBA ולאחר מכן שיחק ב-G ליג ובתווך עונה אחת בבאיירן מינכן הגרמנית. ב-2019 חזר לאירופה לנאנטר הצרפתית, המשיך לשתי עונות בטורק טלקום וב-2021/22 שב לנאנטר. בעונה האחרונה קלע 9.9 נקודות בממוצע למשחק במדי בייג'ין דאקס הסינית.

ניק ג'ונסון, הפועל חולון. הפועל חולון, אתר רשמי
ניק ג'ונסון/אתר רשמי, הפועל חולון

המצטרף השני, בשלב זה רק למשחק הקרוב מול בורסאספור, הוא הפורוורד/סנטר ג'סטין אלסטון בן ה-29 (2.03 מ'). אלסטון, בוגר מכללת בוסטון ששיחק בעונה שעברה ביובנטוס הליטאית, עשה את ההכנה לעונה בעירוני רמת גן, כאשר קלע 19.5 נקודות והוריד 8 ריבאונדים בממוצע למשחק, בשתי ההופעות שלו בגביע ווינר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully