וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "הלב נותר בארץ עם העם, החיילים והחיילות שלנו"

5.11.2023 / 17:09

מאמן מכבי חיפה סיפר אחרי האימון הראשון של הקבוצה בקפריסין יחד עם הסגל המלא: "עשה טוב לראות את כולם יחד. הגענו לייצג את מכבי חיפה ומדינת ישראל. בכל רגע כולנו איתם"

תיקתקנו, 5.11/ספורט1

מכבי חיפה החלה בהכנות שלה לקראת המשחק מול ויאריאל ביום חמישי הקרוב במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית, כשהיום (ראשון) האלופה נחתה בקפריסין, שם היא תארח את הקבוצה הספרדית במחנה אימונים קצר, אך מאסיבי, ובהמשך היום היא ערכה אימון ראשון באי השכן.

הירוקים שהמריאו עם רוב הסגל הישראלי וחלק מהזרים, פגשו את שאר הסגל והצוות המקצועי בבית המלון יחד עם עוזר המאמן, דושאן מאטוביץ'. הקבוצה ערכה את האימון הראשון שלה אחר הצהריים בפעם הראשונה מזה חודש.

המאמן, מסאי דגו, סיפר אחרי האימון הראשון: "קצת עשה טוב לראות את כולם ביחד, אחרי חודש קשה ביותר. הגענו לכאן לשחק כדורגל, לייצג את מכבי חיפה ואת מדינת ישראל, יחד עם זאת הלב נותר בארץ עם העם שלנו והחיילים והחיילות בחזית. חשוב שידעו שבכל רגע אנחנו כולנו איתם ומתפללים לשלומם".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"מתפללים לשלום החיילים והחיילות". דגו/ברני ארדוב

מבחינת הרכב לקראת המפגש עם הצוללת הצהובה, בצוות המקצועי עדיין לא החליטו, כשקודם כל יש רצון מצד דגו לראות את מצב הכשירות והכושר של השחקנים הזרים, ורק לאחר מספר אימונים לגבש הרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully