וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה מנסה להחזיר את הזרים, טישיירה ובואטנג ביקשו עוד זמן

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 9:55

לקראת חזרה אפשרית של הליגה לפעילות, הבלם והקשר עדיין מסרבים לחזור לישראל כשמנגד קיניונס ובאסי יחברו לאלכסיס שנמצא בארץ. גורם: "בשלב הזה הם צריכים עוד זמן"

תקציר: אטאלנטה - אינטר 2:1/ספורט1

הפועל פתח תקוה מנסה לחזור למעין שגרת חירום בצל המלחמה, כאשר במועדון מנסים להחזיר את כל הזרים לקראת חזרה אפשרית של הליגה. ז'אן קיניונס, שחקנה האקוודורי של הפועל פתח תקוה, צפוי לנחות היום (ראשון) בארץ ולהצטרף לאימוני הקבוצה. האקוודורי התבקש לחזור כמו יתר הזרים ונענה בחיוב וכבר בימים הקרובים הוא יחל באימונים סדירים.

מי שכבר נחת בארץ לפני כמה ימים הוא ג'ימי אלכסיס. המלאבסים כאמור שוחחו עם כל הזרים וביקשו שיחזרו, כאשר גם פורצ'ן באסי החלוץ המוערך ינחת בארץ בימים הקרובים ויצטרף. בניגוד לזרים שכאמור חזרו או יחזרו בימים הקרובים, אנדרה טישיירה וריצ'רד בואטנג ביקשו שלא לשוב בשלב זה. השניים הביעו חשש לחזור לישראל במצב הנוכחי וביקשו עוד זמן להישאר בארצות מגוריהם.

שחקן הפועל באר שבע רועי גורדנה, מול שחקן הפועל פתח תקוה אנדרה טישיירה. אודי ציטיאט
ביקש עוד זמן. טישיירה, משמאל/אודי ציטיאט

בפתח תקוה קיבלו את הבקשה, אך מקווים שהשניים יחזרו בקרוב שכן מדובר בשני זרים משמעותיים מאוד לקבוצה ונכון לעכשיו במנהלת הליגות עדיין ממשיכים לשדר שבסוף החודש הליגה תחזור לפעילות, גם אם יהיה מדובר במתכונת שונה וללא קהל.

"בשלב הזה הם לא מבקשים לעזוב את הקבוצה", הבהיר גורם בפתח תקוה, "הם צריכים עוד קצת זמן ונקווה שיחזרו במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully