וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נחתה בקפריסין: "הכנה לא אופטימלית בלשון המעטה"

5.11.2023 / 12:19

הירוקים יתאמנו באי השכן לקראת המשחק נגד ויאריאל בליגה האירופית בחמישי, כאשר ששת הזרים יחברו לקבוצה. גורם: "אם נהיה ממוקדים ונבוא במחשבה חיובית, אפשר להוציא תוצאה טובה למרות הנסיבות"

תקציר: הכוכב האדום בלגרד - ראדניק סורדוליצה 1:3/ספורט1

מכבי חיפה נחתה היום (ראשון) בקפריסין, שם תארח את ויאריאל הספרדית ביום חמישי במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית. בחיפה היו שמחים לערוך מעין מחנה אימון מאסיבי בימים הקרובים, אך העובדה שיש משחק הביאה להחלטה של הצוות המקצועי והפיזיולוגי שבניגוד למתכונת של מחנה אימון, לא ייערכו אימונים כפולים מלבד פעם אחת בלבד ולמעשה ביתר הזמן המתכונת תהיה של אימון אחד ביום וזאת כדי לא לייצר עומס בזמן קצר לפני משחק רשמי ולמנוע פציעות.

"ההכנה לא אופטימלית בלשון המעטה", אמר גורם בחיפה, "אבל אם נהיה ממוקדים ונבוא במחשבה חיובית ובמוד נכון אז אפשר להוציא תוצאה טובה".

מאמן מכבי חיפה מסאי דגו. מאור אלקסלסי
הכנה לא אידיאלית. מסאי דגו/מאור אלקסלסי

בחיפה יפגשו היום את פרנזי פיירו, צ'ארון שרי, שואו, לורנצו שימיץ', פייר קורנו ודניאל סונדגרן שהודיעו לכל הפחות לירוקים שיגיעו כבר ביום ראשון כדי לחבור מיידית לאימונים. השישה לא התאמנו עם הקבוצה מאז פרוץ המלחמה. בנוסף, הירוקים ישוחחו עם ששת השחקנים על נושא החזרה לישראל לאחר המשחק ביום חמישי ולאחר מכן יתברר מצבם.

במישור המקצועי, מסאי דגו לא החליט עדיין על ההרכב נגד הספרדים, שכן הוא רוצה לראות את מצב כושרם וחדותם של הזרים ורק לאחר מכן הוא יוכל לגבש החלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully